Reklama

Kia Polska partnerem Ultraligi i polskich transmisji esportowych w League of Legends

Kia Polska za pośrednictwem Next Level Agency przedłużyła współpracę z agencją gamingową Frenzy na cały rok 2024. W ramach umowy, Kia ponownie została oficjalnym partnerem rozgrywek z cyklu Ultraliga w całym roku oraz partnerem polskich transmisji wszystkich splitów europejskiego turnieju League of Legends EMEA Championship (LEC).

W ramach działań skierowanych do fanów tej jednej z najpopularniejszych gier wideo na świecie, będzie przygotowywana seria materiałów wideo, konkursów i aktywacji, które uatrakcyjnią fanom kibicowanie i przeżywanie esportowych emocji. 

Cykl rozgrywkowy w 2024 obejmuje wiosenny i letni sezon rozgrywek Ultraliga w League of Legends, turniej Ultraliga Super Puchar oraz siódmy i ósmy sezon Ultraliga Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics. Z uwagi na globalne partnerstwo przy turnieju LEC, marka zdecydowała się również na działania skierowane do polskich fanów europejskich rozgrywek. Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia "oficjalny partner Ultraligi" oraz logotypu, zrealizuje szereg działań dodatkowych. Przykładowe aktywacje to m.in. Ultranewsy, czyli cotygodniowe materiały wideo podsumowujące poszczególne kolejki Ultraligi, klipy promocyjne nawiązujące do esportu i konkursy skierowane do kibiców.

Reklama

Ultraliga 2024

W 2024 roku, na cykl rozgrywkowy spod szyldu Ultraligi składają się trzy turnieje w League of Legends oraz dwa w grę Teamfight Tactics. W ramach turnieju Ultraliga w LoL-a, 8 najlepszych drużyn z regionu, w skład którego wchodzą takie państwa jak: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Gruzja, Ukraina i Izrael, walczy o mistrzowski tytuł oraz awans do europejskiego turnieju EMEA Masters. Turniejem zwieńczającym cały rok zmagań jest natomiast Ultraliga Super Puchar. Warto zaznaczyć, że Kia Polska swoim partnerstwem objęła także drugą dywizję Ultraligi, gdzie szansę na udział w profesjonalnym turnieju mają drużyny amatorskie. Jeżeli chodzi o rozgrywki w grę Teamfight Tactics, to o tytuł mistrza Polski mierzy się 16 najlepszych taktyków w dwóch sezonach rozgrywkowych. Transmisja wszystkich rozgrywek obsługiwana jest przez Frenzy i transmitowana na kanałach telewizji Polsat Games.

League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma esportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 800 000 widzów. Kia została głównym sponsorem LEC w 2019 roku i przez lata oferowała graczom oraz fanom League of Legends wyjątkowe doświadczenia związane z marką, prowadząc kampanie marketingowe obejmujące najnowsze modele.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy