Reklama

League of Legends: Wild Rift przyniosło już ponad 500 milionów dochodu

Riot Games może chwalić się już nie tylko legendarną grą multiplayer na PC, ale również przynoszącą imponujące dochody produkcją mobilną. League of Legneds: Wild Rift odniosło niemały sukces.

W czerwcu dobiegł końca pierwszy kwartał nowego roku fiskalnego. Dla wielu wydawców i deweloperów przyszedł więc czas na raporty finansowe i podsumowania, dzięki którym dowiedzieliśmy się, jak radzi sobie wiele popularnych tytułów. Wśród nich znajduje się jedna z pierwszych gier mobilnych Riot Games, Wild Rift.

Według najnowszego raportu Sensor Tower Wild Rift globalnie wygenerował ponad 500 milionów dolarów dochodu. Aż 72% z tej kwoty wydano w Chinach, a 452.2 miliona dolarów pochodzi z App Store. Fani Apple są więc dużo bardziej skorzy na wydawanie pieniędzy na League of Legends: Wild Rift.

Reklama

W swoim raporcie Sensor Tower zaznaczył również, że Teamfight Tactics, Legends of RuneterraWild Rift, cała biblioteka mobilna Riot Games, łącznie przyniosła 828 milionów dolarów dochodu. Mobilne League of Legends cieszy się więc wśród produkcji Riotu największą popularnością i stanowi grubo ponad połowę wygenerowanych pieniędzy.

Wyniki finansowe Wild Rift pokazują również doskonale, jak ogromny potencjał drzemie w chińskim rynku. Był to częsty temat dyskusji w kontekście Diablo Immortal, które w Chinach zadebiutowało z dużym opóźnieniem i dopiero od paru dni można je pobrać w lokalnym App Store. Riot trafił więc w dziesiątkę i League of Legends: Wild Rift ewidentnie przypadł do gustu chińskiej społeczności.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Riot Games
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy