Lody Illuminar Gaming będą hitem sprzedażowym?
Kilka miesięcy temu sklepami zawładnęły lody Koral, które powstały we współpracy z "EKIPĄ" Karola "Friza" Wiśniewskiego. Produkt przez pewien okres był wręcz niemożliwy do zdobycia, a opakowania na serwisach aukcyjnych osiągały ogromne ceny. Teraz tym krokiem podąża organizacja esportowa Illuminar Gaming, która również chce podbić serca smakoszy lodów.
"EKIPA" - czyli najpopularniejsza w Polsce grupa YouTuberów od kilku miesięcy podbija polski internet. Oprócz produkcji filmików, na których zarejestrowane jest życie influencerów, grupa wykonuje różne wyzwania. W ostatnim czasie wydała płytę muzyczną.
Wśród gości znaleźli się między innymi tacy artyści jak Roksana Węgiel, raperzy "Qry", "B.R.O.", a za produkcję albumu odpowiadał w dużej części "Donatan", znany szerszej publiczności z hitu "My Słowianie" w duecie z "Cleo".
Utwory utrzymywane w gatunkach rapu oraz popu biją rekordy popularności w polskim internecie. Ostatnie klipy wyświetlone zostały nawet kilkadziesiąt milionów razy. Takich wyników nie osiągają nawet polskie czołowe gwiazdy muzyki znane z rozgłośni radiowych czy stacji telewizyjnych. Największą bazę fanów tworzą nastolatkowie, dla których gwiazdy internetu są wręcz idolami młodzieży. Na fali tej popularności "EKIPA" nawiązała współpracę ze słynnym producentem lodów - firmą Koral.
W ramach tego partnerstwa wydano lody o nazwie grupy. Produkt szybko stał się hitem bardzo trudnodostępnym dla konsumentów. Okazuje się, że ten pomysł podchwyciła jedna z polskich organizacji esportowych - Illuminar Gaming.
Formacja, która w swoich szeregach ma dywizje kilku "dyscyplin" esportowych poinformowała, że już niedługo na półkach sklepowych znajdą się lody Illuminar Gaming. Na razie nie wiadomo, w jakich sklepach będzie dostępny słodki produkt. Nie ma również żadnych informacji w sprawie ceny.
Na grafikach reklamowany jest lód śmietankowy na patyku w polewie orzechowo-kakaowej. Można się jednak spodziewać, że wybór smaków będzie znacznie bogatszy. Niewykluczone również, że ich rodzaje będą dużo bardziej różnorodne, niż tylko klasyczne na patyku. Jednak gdy pojawią się już w sklepach, mają szansę stać się kolejnym hitem w naszym kraju.