Logitech G sponsorem Ultraligi i polskiej transmisji League of Legends European Championship
Umowa z FRENZY została podpisana na oba sezony tegorocznej Ultraligi i transmisji LEC.
Trwa 7. sezon Ultraligi, czyli największego w Polsce turnieju esportowego w grę League of Legends (LoL). Jak na każdy duży turniej przystało, oprócz fanów przyciąga on także firmy, które chcą umocnić swój wizerunek w oczach bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów.
Na taki krok po raz kolejny zdecydowała się marka Logitech G, producent akcesoriów dla graczy. Firma oprócz działań promocyjnych w ramach rozgrywek krajowych zdecydowała się również na sponsoring polskich transmisji z europejskiego turnieju League of Legends European Championship (LEC).
Działania realizowane są we współpracy z firmą FRENZY, która jest odpowiedzialna za produkcję Ultraligi oraz polską transmisję LEC. Logitech G od lat wspiera graczy i profesjonalnych esportowców, w osiąganiu najlepszych wyników za sprawą najwyższej klasy akcesoriów takich jak klawiatury, myszki i słuchawki.
O zaangażowaniu firmy w świat League of Legends, świadczy m.in. kolekcjonerski zestaw urządzeń peryferyjnych stworzony we współpracy z graczami i producentem gry LoL, firmą Riot Games. Na co dzień firma sponsoruje ponad 20 zespołów profesjonalnie grających w League of Legends i obecna jest na wielu międzynarodowych imprezach i turniejach poświęconych tej grze.
Umowa z firmą FRENZY została zawarta na cały rok 2022 i obejmie 7. i 8. sezon Ultraligi oraz dwa sezony League of Legends European Championship (LEC 2022 Spring Split i LEC 2022 Summer Split). W ramach współpracy Logitech G planuje szereg atrakcji i niestandardowych aktywacji dla widzów esportowych zmagań oraz dla najlepszych zawodników. Szczegóły na temat podejmowanych działań będą ujawniane stopniowo, tak aby nie psuć niespodzianki.
Transmisje z 7. sezonu Ultraligi można oglądać od 16:40 w każde wtorki i środy, a LEC w piątki od 16:45 i soboty od 17:45 w telewizji Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.