Reklama

Luksusowa marka odzieżowa inwestuje w sport elektroniczny

​Esport po raz kolejny przeplata się z innymi branżami. Tym razem, kolejna marka z szeroko pojętego rynku mody postanowiła mocniej zaistnieć w rozgrywkach komputerowych. Firma Gucci podpisała partnerską umowę z organizatorem turniejów w grach - FACEIT.

Popularna włoska marka modowa uznawana jako raczej ta z gatunku renomowanych, drogich i prestiżowych postawiła swoje pierwsze kroki w esporcie już jakiś czas temu. W 2020 roku ścieśniła bowiem współpracę z organizacją Fnatic. Jeszcze wcześniej, Gucci współpracowało z 100 Thieves dostarczając amerykańskiej drużynie markowe ubrania.

FACEIT organizuje szereg znaczących turniejów - głównie w grze Counter-Strike: Global Offensive. Oprócz tego, platforma stanowi platformę gamingową, na której ponad 22 milionów użytkowników rywalizować może w przeróżnych rozgrywkach i ligach. Sam serwis jest bardzo rozbudowany i dotyczy takich gier jak wspomniane CS:GO, Team Fortress 2, PUBG, Dota 2, League of Legends czy Rocket League. Warto wspomnieć, że na platformie FACEIT partycypuje większość uznanych profesjonalnych graczy w różnych produkcjach.

Reklama

Celem najnowszej kolaboracji między FACEIT, a marką Gucci jest chęć tworzenia projektów, które przyczynią się do powiększenia społeczności i samorozwoju graczy w sporcie elektronicznym.

Attisani dodał również, że głęboko wierzy w to, iż partnerstwo z Gucci jeszcze mocniej przyczyni się do odkrywania i promowania talentów esportowych. Pomóc ma w tym platforma FACEIT oraz rozgrywki z cyklu Pro League.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Gucci
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy