Reklama

Marka Łomża zorganizuje turnieje w CS:GO

​Znana marka piw Łomża postanowiła bardziej zainteresować się esportem. Najpierw ogłosiła współpracę z warszawską organizacją AGO Esports, a następnie ogłosiła turniej dla najbardziej utalentowanych amatorów w CS:GO. Pierwsze eliminacje już niebawem.

Polski esport przyciąga coraz więcej znanych szerokiej publiczności firm. Do takich można zaliczyć KFC, Burger King, Zakłady Bukmacherskie STS czy AXE. Kilka tygodni temu organizacja AGO Esports ogłosiła, że nawiązuje współpracę z marką piw Łomża z browaru Van Pur.

Współpraca ma dotyczyć aktywności na profilach społecznościowych obu podmiotów oraz zawodników AGO. Właściciele marki postanowili jednak zrobić krok naprzód i jeszcze mocniej zaangażować się w polski esport. Tak powstał projekt o nazwie Łomża Zero Esport Tour.

Będzie to cykl turnieju dla najlepszych polskich amatorskich graczy w Counter-Strike: Global Offensive. Ma się on składać z czterech etapów. Pierwsze trzy to będą eliminacje online oraz LAN-owe w Poznaniu, Warszawie oraz w Gdańsku.

Reklama

Każdy z tych turniejów będzie rozegrany w miejscowym kinie Helios. Pierwsze eliminacje online ruszą już 10 maja, zaś zawody LAN-owe zaplanowane są na siódmego czerwca. W zmaganiach finałowych zagrają cztery najlepsze drużyny.

Nagrodą dla najlepszej drużyny będzie kontrakt menadżerski z profesjonalną organizacją, dzięki której będą mogli trenować pod okiem profesjonalnych trenerów, a także dostaną wsparcie medialne oraz wizerunkowe.

Turniej jest szansą dla utalentowanych zawodników, którzy nie mają możliwości wybicia się na polskiej scenie CS:GO. Jest to jeden z nielicznych tego typu projektów w historii polskiego esportu.

Krzysztof Chałabiś

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: CS:GO
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy