Reklama

McDonald’s sponsorem organizacji FaZe Clan. Współpraca skupi się na różnorodności w branży gier komputerowych

​Świat sportu elektronicznego coraz częściej dotyka i łączy się z innymi branżami. Tym razem doszło jednak do sporego zaskoczenia. Popularna sieć restauracji McDonald’s została sponsorem dużej amerykańskiej organizacji - FaZe Clan. Plany skupiają się na dostrzeganiu problemów związanych z różnorodnością i wykluczeniem w gamingu.

FaZe Clan to naprawdę duża marka w esporcie. Organizacja założona w 2010 roku posiada wiele utytułowanych dywizji i zakontraktowanych gwiazd Twitcha i YouTube’a. Counter-Strike: Global Offensive, Call of Duty: Warzone, Fortnite czy Valorant to tylko kilka z wielu gier, w których popularne FaZe rywalizuje.

Ceniona na świecie organizacja posiada wielu znamienitych sponsorów takich jak chociażby: SteelSeries, Nissan, GFUEL, HTC Gaming oraz Wix.com. Jednak kolaboracja, o której mówi się teraz najwięcej na linii McDonald’s - FaZe Clan, znacznie wychodzi poza schemat i prawdopodobnie jest największym wydarzeniem związanym z pozyskiwaniem nowego partnera dla wspomnianej organizacji.

Reklama

W ramach współpracy, ma powstać szereg materiałów opisujących historię zawodników, którzy zaczynali od zera po to, by finalnie stać się dużymi i znaczącymi markami na światowej scenie gier komputerowych i streamingu. Produkowane treści mają też dotyczyć różnorodności w gamingu i uwypuklać problemy jakie się z tym wiążą.

"W FaZe, nadal stawiamy na różnorodność i integrację. Są to nasze główne priorytety, więc jesteśmy dumni, że będziemy mogli współpracować z tak kultową marką jak McDonald’s, która w tych kwestiach wytaczała ścieżki" - podsumował całą sytuację Lee Trink, Prezes organizacji FaZe Clan.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy