Reklama

Reklama

Meet at Rift: Nadchodzi święto miłośników produkcji Riot Games

​19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal "Meet at Rift". Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zgromadzi miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games. Partnerem tytularnym imprezy została marka Displate, natomiast Alior Bank wraz z Mastercard zostali jej głównymi partnerami.

Czym jest Meet at Rift?

Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal dla miłośników gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich produkcji jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie.

Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w świat wirtualny aby cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej otoczki - historii bohaterów, ich relacji, czy idei.

Wydarzenie Meet at Rift da im unikalną okazję aby spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami tego uniwersum.

Reklama

Cechą szczególną imprezy będzie fakt, że nie skupi się ona na jednej grze, a całym multiwersum stworzonym przez Riot Games - w tym muzyce, komiksach oraz cosplayu. Wszyscy są mile widziani!

Unikalne strefy, esportowe emocje i spotkania z gwiazdami

League of Legends - jedną z największych stref będzie obszar poświęcony Lidze Legend, czyli najpopularniejszej grze esportowej na świecie. W trakcie wydarzenia “Meet at Rift" odbędą się rozgrywki ligi Baltic Playground, dzięki której każdy mógł rozpocząć swoją przygodę ze sportem elektronicznym. Przewidziane są także strefy free to play, zabawy i mini-turnieje dla gości.

VALORANT - shooter produkcji Riot Games szybko podbił serca fanów wartkiej rozgrywki na całym świecie. Jako jedyna produkcja wybija się poza uniwersum Runeterry, tworząc własny, równie oryginalny świat. Na dedykowanej strefie zaplanowane są rozgrywki w ramach Polskiej Ligi Esportowej, strefa free to play i wiele atrakcji związanych z VALORANT dla odwiedzających.

Teamfight Tactics - przedstawiciel gatunku, który dał “strategiom" drugą młodość. Absolutnie najlepszy auto-battler na świecie, a świadczą o tym statystyki - codziennie gra w niego dziesięć milionów graczy. Na dedykowanej strefie TFT każdy będzie mógł zapoznać się z tą grą i zagrać w przygotowanych strefach free to play.

League of Legends: Wild Rift - gry mobilne to zdecydowanie największa gałąź gamingu, zarówno pod względem liczby graczy, jak i przychodów branży. Dlatego też fani mobilnej rozgrywki również znajdą coś dla siebie - uczestnicy wydarzenia będą mogli sprawdzić swoich sił na mobilnych strefach przygotowanych dla gości.

Legends of Runeterra - najmniejsza, ale na pewno nie mniej ważna produkcja Riot Games. Karcianka w świecie Runeterry ma swoje wąskie, lecz oddane grono fanów, którzy mogą liczyć na możliwość wzięcia udziału w mini rozgrywkach dedykowanych tej grze, a także przygotowana będzie strefa free to play, dla każdego, kto chciałby spróbować zagrać.

Jeszcze więcej atrakcji - organizatorzy planują dodatkowe aktywności. W trakcie imprezy odbędzie się konkurs cosplay związany z produkcjami Riot Games, a także możliwość spotkania znanych osobistości, wszak wydarzenie odwiedzą między innymi Damian “Nervarien" Ziaja, Jakub “Kubon" Turewicz czy Krzysztof “ArQuel" Sauć i wielu, wielu innych, z którymi będzie można zamienić kilka słów i zbić przysłowiową piątkę na strefie meet&greet. Ponadto na evencie znajdą się również stoiska partnerów z dodatkowymi atrakcjami dla gości.

Gdzie i kiedy?

Meet at Rift odbędzie się w dniach 19, 20 oraz 21 sierpnia w Łodzi w Centrum Nauki i Techniki EC1. Wstęp dla wszystkich uczestników będzie darmowy.

Partnerzy wydarzenia

Partnerem tytularnym wydarzenia została marka Displate, producent unikatowych i ręcznie wykonywanych metalowych plakatów, zaprojektowanych w taki sposób, aby ukazywać nasze pasje. Głównym partnerem imprezy zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada “Konto dla gracza", dzięki któremu można zdobywać aż 1 380 Riot Points co miesiąc, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów prowadzenia konta! Patronem medialnym eventu są Radio ESKA oraz Polsat Games.




Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy