Reklama

MeetUp: 22 tys. fanów fanów spotkało się z gwiazdami YouTube'a

​1 września w Tauron Arena w Krakowie odbył się szósty MeetUp, czyli spotkanie twórców internetowych z fanami. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie młodych ludzi, na miejscu było ponad 22 tysięcy uczestników. Organizatorami edycji była agencja kreatywna GetHero oraz Miasto Kraków.

MeetUp jest doskonałą okazją do spotkania gwiazd Internetu. Tysiące widzów przez cały rok czekało na możliwość rozmowy, autograf, czy wspólne selfie z vlogerami, muserami i gamerami. Tauron Arena wybrano na miejsce organizacji po raz drugi.

"Po sukcesie zeszłorocznej edycji wybór miejsca był oczywisty. Kraków jest polską stolicą YouTube’a. Cieszymy się, ze Miasto Kraków kolejny raz wsparło nasze działania, z organizatorów MeetUpu" - powiedział Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu GetHero, agencji organizującej wydarzenie.

Ambasadorami wydarzenia byli ReZigiusz, Izak i Friz, którzy przyciągali tysiące fanów, zarówno w strefie spotkań premium, jak i na scenie głównej. Każdy z nich był dostępny także w meeting boxach, czyli specjalnie przygotowanych miejscach do robienia zdjęć i przeprowadzenia krótkiej rozmowy z fanami.

Reklama

W MeetUp 2018 wzięło udział ponad 260 twórców z kanałów lifestyle’owych, muzycznych, gamingowych, motoryzacyjnych, beauty, fashion, rozrywkowych i fit. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję spędzić ze swoimi idolami choćby chwilę, co dla wielu z nich było wymarzonym sposobem na pożegnanie wakacji. Przez kilka godzin trwania imprezy ponad 22 tysiące odwiedzających mogło okazać swoją sympatię i uznanie ulubieńcom.

Warto podkreślić, że tegoroczny MeetUp w dużej mierze był poświęcony muzyce, na głównej scenie wystąpił m.in. Multi, który powiedział, że to jest jego ostatni udział w wydarzeniu, bowiem skupia się na koncertowaniu. Ogromne zainteresowanie uczestników wzbudziły także koncerty Magdy Beredy z zespołem, Roksany Węgiel i Zuzy Jabłońskiej.

W tegorocznej edycji nie mogło zabraknąć czołówki polskich twórców z aplikacji TikTok (dawniej Musical.ly), z Kingą Sawczuk, Dominikiem Rupińskim i Julką Kosterą na czele. Młodzi artyści angażują na swoich kanałach w aplikacji kilkumilionową publiczność, publikując  własne teledyski i covery do znanych utworów.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy