Reklama

Michał "MICHU" Müller dołącza do grona gwiazd Fantasyexpo

​Jeden z czołowych polskich graczy Counter-Strike’a, obecnie reprezentujący nasz kraj w międzynarodowej organizacji Team Envy, dołącza do agencji gamingowej Fantasyexpo.

Michał jest jednym z najbardziej doświadczonych graczy CS-a w naszym kraju. W trakcie minionej dekady reprezentował barwy takich organizacji jak Meet Your Makers, INSHOCK, Gamers2, Team Kinguin czy Virtus.pro. Od stycznia bieżącego roku jest częścią międzynarodowego składu Team Envy, grającego głównie na scenie amerykańskiej. Obecnie jako jedyny zawodnik z Polski pozostaje w grze o awans na tegorocznego Majora.

"Marzeniem każdego profesjonalnego zawodnika esportowego jest trafienie pod skrzydła takiej agencji jak Fantasyexpo. Teraz w mojej karierze przyszedł czas, aby zwrócić większą uwagę na promocję i budowanie swojego wizerunku. Chciałbym pokazać się esportowym kibicom i moim fanom z innej strony niż tylko jako gracz komputerowy. Od dłuższego czasu jestem pod wielkim wrażeniem, w jaki sposób pracują poza treningami czy streamami gracze, którzy są pod skrzydłami Fantasyexpo. Nie mogę doczekać się naszej współpracy, jestem niezmiernie ciekawy tego co uda mi się podpatrzeć i nauczyć od specjalistów z Fantasy" - skomentował Michał "MICHU" Müller.

Reklama

Fantasyexpo jest wiodącą agencją gamingową na rynku europejskim, oferującą kreatywne doradztwo strategiczne dla marek oraz influencerów. Firma odpowiadała m.in. za kampanię Old Spice, która została nagrodzona srebrną statuetką MIXX Awards Europe 2020. W gronie influencerów gamingowych stale współpracującymi z Fantasyexpo znajdziemy takie osoby jak Piotr “izak" Skowyrski, Jarosław “pashaBiceps" Jarząbkowski czy Marcin “Jankos" Jankowski.

"Jest nam niezmiernie miło, że zaufała nam kolejna gwiazda światowego formatu. Szczerze wierzymy, że razem z Michałem uda nam się wynieść jego indywidualną markę na wyższy poziom, a współpraca będzie wyjątkowo owocna" - mówi Damian Wilk, Account Manager, Fantasyexpo.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Michu
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy