Mobilny PUBG z 75 milionami preorderów w Chinach
O rozmiarze rynku gier mobilnych w Chinach mogła Was uświadomić wartość ostatniego transferu w Arena of Valor. Teraz App Store na Dalekim Wschodzie dorobił się kolejnego hitu.
Mówiąc konkretniej, dorobił się dwóch hitów. PlayerUnknown’s Battlegrounds na telefonach ma bowiem dwie wersje. PUBG: Army Attack to nieco inne doświadczenie niż wersja PC, oprócz walki na lądzie możemy również zmierzyć się z innymi graczami w powietrzy czy na morzu. PUBG: Exhilarating Battlefield jest z kolei dokładnie tym, czego się spodziewacie.
Obie gry wskoczyły na szczyt rankingów sprzedaży w App Store, zbierając łącznie aż 75 milionów preorderów. Zapotrzebowanie na mobilne tytuły w Chinach rośnie z każdym kolejnym dniem, a PUBG, którego pierwsze grafiki widzieliśmy jeszcze w listopadzie zeszłego roku, tylko to potwierdza.