Reklama

Modern Warfare 3: gracze skarżą się na reklamę gry na konsoli Xbox

Activision i Xbox w końcu mogą podpisać umowę, a gracze już odczuwają pierwsze jej skutki. Niestety... nie są one szczególnie pozytywne.

Na ekranie głównym konsoli Xbox zaczęła się graczom wyświetlać reklama Call of Duty: Modern Warfare 3, która wzbudziła spore oburzenie ze strony graczy. W wielu miejscach w sieci pojawiają się wpisy opisujące wspomnianą reklamę, według których pojawia się ona zaraz po starcie urządzenia i sugeruje zamówienie gry przed jej oficjalną premierą. 

Gracze mają do wyboru trzy opcje - kupić grę od razu, zdobyć upgrade do Vault Edition oraz - na całe szczęśćie - zamknąć ekran. Nie trzeba chyba nikomu specjalnie wyjaśniać, że gracze nie zareagowali specjalnie pozytywnie na ekranę, która w swojej uciążliwości przypomina pop-upy znane z wielu stron internetowych. Jeden z dziennikarzy serwisu The Verge udostępnił screenshot reklamy, w którym dodał, że o ile nie ma nic przeciwko takim sposobom informowania o nowych funkcjach czy aktualizacjach systemu konsoli, o tyle reklamy gier w tej formie są dla niego nieakceptowalne.

Reklama

Podobne zdanie mają o niej gracze, którzy komentują sytuację na Reddicie, dodając, że reklama “powoduje u nich odruch wymiotny". Inni żartują, że Microsoft robi dobry użytek z podpisanej niedawno umowy i, że jak tak dalej pójdzie, to wkrótce na starcie konsoli zobaczymy reklamę Candy Crush.

Niestety, Microsoft już wcześniej stosował podobne sposoby reklamowania gier dla Starfielda czy Forzy Motorsport, wygląda więc na to, że gracze muszą się do nich przyzwyczajać. Czyżby nadchodziły czasy, w których nawet system operacyjny konsoli będzie wymagał korzystania z adblocka?

To nie jedyny problem, jaki gracze mają z nowym Modern Warfare. Wiele osób donosi o olbrzymich rozmiarach plików, które będzie trzeba zainstalować - około 240 GB.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Xbox
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy