Reklama

MTN DEW wchodzi we współpracę z Call of Duty World League i OpTic Gaming

​A wszystko to za sprawą nowego napoju firmy kierowanego do graczy, Game Fuel. W świecie Call of Duty witamy tym samym nową markę.

Fani OpTic Gaming mogli dowiedzieć się o tej niespodziance już wczoraj, kiedy premierę miał kolejny odcinek regularnego dokumentu Vision. Zanim dowiedzieliśmy się o kolejnych doniesieniach ze świata League of Legends, Gears of War czy Call of Duty, poznaliśmy nowego sponsora OpTic oraz obejrzeliśmy, jak właściciel organizacji próbuje nowego napoju MTN DEW. OpTic dołącza do Immortals, SK i Dignitas jako kolejna organizacja sponsorowana przez twórców popularnego napoju.

Ogłoszenie kontraktu oraz współpraca z OpTic i CWL są jedynie początkiem całej marki. Napój będzie miał bowiem swoją premierę dopiero w przyszłym roku.

Reklama

Na razie możliwość przetestowania dostępnych smaków dostaną profesjonalni gracze i fani Call of Duty zbierający się w Las Vegas na otwarcie sezonu ich ulubionej gry. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy