Nadchodzi gra battle royale w świecie... Vampire: The Masquerade
W ostatnim czasie wysypało gier osadzonych w świecie Vampire: The Masquerade, ale te przeważnie podążając za papierowym pierwowzorem stawiają na gatunek RPG. Ekipa Sharkmob ma jednak zgoła odmienny pomysł na wykorzystanie tej marki.
Deweloper zapowiedział bowiem, że szykuje wampiryczną grę multiplayer typu battle royale. Doczekaliśmy się już nawet pierwszego krótkiego teasera tej produkcji, która nie otrzymała jeszcze nawet oficjalnego tytułu. Ten 32-sekundowy materiał prezentuje kobietę wampira, która toczy bój z innymi krwiopijcami, wykorzystując do tego celu broń palną, białą oraz swoje moce.
W opisie wideo znaleźć można zaś pierwsze szczegóły na temat tej gry. Dowiadujemy się stąd, że otrzymamy zarówno rozgrywkę solo, jak i w drużynach, a będziemy mogli również korzystać z konwencjonalnych broni i supernaturalnych mocy, czego zresztą można było się spodziewać po tej tematyce.
Zdaje się, że miejscem akcji będą skąpane w mroku ulice Pragi, a dużą rolę odgrywać ma tu także antagonistyczna moc znana jako Entity (nie wiadomo jeszcze o co chodzi, ale może ludzkich przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję, którzy będą na nas polować, jak znajdziemy się poza okręgiem - to jednak tylko spekulacje).
Co warto odnotować, będzie to pierwszy projekt studia Sharkmob. Ten szwedzki deweloper założony został w 2017 roku w Szwecji (w Malmö) przez byłych członków Massive Entertainemtn i IO Interactive.
Od tego czasu studio rozrosło się do tego stopnia, że założyło oddział w Londynie. Jest to jedna z trzech gier, jakie szykują, a kolejne dwie opisywane są na stronie jako "bardzo ambitne, jakościowe projekty AAA napędzane przez silnik Unreal Engine".
Wampirze battle royale zadebiutować ma na rynku w drugiej połowie 2021 roku. Paradox Interactive, które posiada prawa do marki, zostanie wydawcą tego tytułu, podobnie zresztą jak mocno wyczekiwanego Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, które zostało opóźnione w sierpniu i w związku z tym zadebiutuje w przyszłym roku.
Daniel Górecki - ITHardware.pl