Reklama

Natus Vincere zaprezentowało nowe logo i slogan organizacji. "Obsesja do wygrywania"

​Do ciekawych zmian doszło w Natus Vincere. Czołowa Ukraińska organizacja esportowa zaprezentowała społeczności nowe logo i slogan, które stać ma się dewizą tej drużyny we wszystkich najbliższych rozgrywkach.

Natus Vincere (z j. łacińskiego - urodzeni by zwyciężać) należy do bardzo rozpoznawalnych formacji na światowej scenie. Organizacja posiada sekcje w takich grach jak Call of Duty: Warzone, League of Legends, Quake Champions, Dota 2 czy PUBG.

Najbardziej jednak popularną i zasłużoną ekipą grającą pod banderą Na’Vi jest formacja w CS:GO, w której swoje umiejętności prezentuje między innymi Oleksandr "s1mple" Kostyliev - uważany za najlepszego gracza na świecie - popularnej strzelanki od Valve.

Kilka dni temu, Natus Vincere zdecydowało się na podjęcie współpracy z marką sportową - Puma. Pokłosiem tego była modernizacja logo i sloganu Ukraińskiej organizacji. Chwytliwe hasło "Obsessed We" zastąpi popularne, charakterystyczne do tej pory dla tej organizacji "Born to Win", które towarzyszyło od 2010 roku. Nowy slogan ma być symbolem i wyznacznikiem "Obsesji do wygrywania".

Reklama

"Zawsze pozostawaliśmy zgodni z dewizą - Urodzeni by zwyciężać. Tak zaczęła się cała nasza przygoda w 2010 roku. Ale teraz posiadamy odpowiednią ilość meczów, zwycięstw i chcemy zamienić to na prawdę: istnieje coś więcej niż samo wygrywanie" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu organizacji.

Natus Vincere wierzy, że rozgrywkom związanym z ich drużyną towarzyszą bardzo silne emocje zarówno u zawodników, jak i kibiców oraz społeczności. Obsesja do wygrywania ma być więc czymś więcej od wygrywania - samego w sobie.

Logo organizacji nie zmieniło się natomiast jakoś znacząco - kolorystyka i kontury pozostały w podobnej jak do tej pory formie.

ESPORTER