Reklama

Ninja i Adidas stworzyli wspólnie buty

​W sierpniu informowaliśmy, że popularny streamer Tyler "Ninja" Blevins został pierwszym graczem sponsorowanym przez międzynarodową firmę produkującą ubrania. Mowa o firmie Adidas, która już od wielu lat wspiera najlepszych sportowców z całego świata, ale jeszcze nigdy nie byli to gracze.

Ninja jest więc pionierem pod tym względem. Nie znamy oczywiście kwoty kontraktu podpisanego przez obie strony, lecz na pewno można mówić o niebagatelnych pieniądzach. A wszystko to za założenie dresu z trzema paskami podczas transmisji na żywo. To był jednak dopiero początek.

Teraz ujawniono bowiem kolejny krok w tej współpracy. Ninja oraz Adidas ujawnili buty, które wspólnie zaprojektowali. Obuwie prezentuje się raczej fatalnie, co zapewne nie będzie przeszkodą dla najbardziej oddanych fanów. Premiera specjalnego wzoru Nite Joggers odbędzie się 31 grudnia.

Reklama

Nite Joggers to jedna z popularniejszych linii Adidas, dostępna w wielu kolorach. Teraz przygotowano więc nowy, niebieski wariant, przypominający nieco coś, co mógłby nosić... jeż Sonic. Całość jest biała z niebieskimi akcentami i z zewnętrznej strony prezentuje się jeszcze całkiem znośnie i normalnie. Wystarczy jednak obrócić buty, by znaleźć paskudne, żółte napisy: "Time in" na prawym oraz "Ninja" na lewym bucie.

Nowy model butów kosztować będzie 150 dolarów, czyli 20 dolarów więcej niż standardowy egzemplarz Nite Joggers. Prawdziwie inspirujące podejście. Niemiecka korporacja komentowała w sierpniu w oświadczeniu dla serwisu Engadget, że poprzez sponsorowanie Ninjy chce "pokazać przywiązanie" do kultury gier wideo i zamierza "wspierać twórców, którzy pokazują oddanie dla celu, jakim jest wyróżnianie się na polu swojej działalności".

Idąc w przyszłość, Adidas obiecuje znajdowanie nowych sposobów na wspieranie 2,3 miliarda graczy na całym świecie. Ostatecznym celem ma być "pomaganie sportowcom w wyróżnieniu się w ich dyscyplinie". Bez względu na to, jaka to dyscyplina - z grami wideo włącznie.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Fortnite
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy