Reklama

Nissan kolejną marką w esporcie

​Nissan jest już kolejną światową marką motoryzacyjną, która inwestuje w esport. Japoński producent aut ogłosił partnerstwo z dwiema czołowymi organizacjami esportowymi - z FaZe Clanem oraz OpTic Gaming.

Nissan jest już kolejnym koncernem samochodowym, który zdecydował się na inwestycję w esporcie. W ostatnim okresie podobną współpracę z BMW ogłosiło Cloud9, a Honda została jednym ze sponsorów Team Liquid. Nie dziwi zatem to, że teraz Nissan jest kolejną marką, która będzie miała swoją ekspozycję na rynku esportowym. Dyrektor FaZe Clan - Lee Trink przyznał, że cieszy się, iż to właśnie Nissan jako innowacyjna marka została nowym partnerem organizacji.

Podobnego zdania jest jeden z włodarzy OpTic Gaming - Ryan "OpTicJ" Musselman. Twierdzi on, że współpraca z Nissanem, jako nowoczesną marką, to zaszczyt dla całej społeczności OG, głównie ze względu na to, że firma bardzo rozwija się pod kątem technologii.

Reklama

Logo firmy z Jokohamy będzie widniało na koszulkach obu wyżej wymienionych organizacji. Gracze związani z FaZe oraz OpTic będą również mieli do dyspozycji auta japońskiej firmy w ramach promocji na mediach społecznościowych oraz innych platformach cyfrowych. Nie znamy jednak dokładnych szczegółów tej współpracy.

Pojawienie się kolejnej wielkiej firmy motoryzacyjnej w esporcie na pewno jest dobrą wiadomością dla całej branży. Można się spodziewać, że takowych informacji w kolejnych miesiącach będzie jeszcze więcej.

Krzysztof Chałabiś

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy