Nowa odsłona BMW w barwach Rocket League
Psyonix - producent odpowiedzialny za grę Rocket League ogłosił, że nawiązał współpracę z marką branży motoryzacyjnej - BMW. W wyniku kolaboracji, BMW wesprze kilka turniejów jako sponsor tytularny. Ponadto w produkcji stanowiącej hybrydę piłki nożnej i wyścigówki pojawi się nowy samochód - BMW M240i.
Dzięki swojej unikalnej rozgrywce, Rocket League stał się już uznaną grą w sporcie elektronicznym, z bardzo liczną społecznością i zachowaniem regularności w organizacji co rusz kolejnych turniejów z konkretnymi pulami finansowymi.
BMW wesprze dzieło od Psyonix, obejmując status sponsora tytularnego w nadchodzących turniejach: Rocket League Open oraz Rocket League Freestyle. Oprócz tego, w grze do kupienia będzie nowe auto - BMW M240i. Pierwszy z wymienionych turniejów zacznie się już 5 listopada, a w puli znajdzie się 100 tysięcy dolarów. Jeśli chodzi o rywalizacje na zasadach "freestyle" - tutaj całkowita gaża finansowa wyniesie 25 tysięcy dolarów.
Samochód BMW M240i będzie można nabyć w sklepie gry tylko od 4 do 10 listopada. Co ciekawe, auto pojawi się w Rocket League wcześniej, niż jego premiera nastąpi w realnym życiu.
BMW nie jest pierwszym przedsiębiorstwem z branży motoryzacyjnej, który gości w popularnej produkcji od Psyonix. W przeszłości, swój udział zaakcentowały marki takie jak: NASCAR, Ford czy McLaren. W kwietniu tego roku, Lamborghini również zdecydowało się na partnerstwo z Rocket League obejmując patronat nad "Championship Series (RLCS)" oraz wydarzeniem "Battle of the Bulls".
Jak więc widać, wyjątkowy świat esportowej, hybrydowej produkcji piłkarsko-wyścigowej stanowi prawdziwy magnes na umowy z licznymi producentami samochodów, które to z chęcią inwestują w wirtualną i elektroniczną rozrywkę.