Reklama

Nowe battle royale od Ubisoftu debiutuje 11 sierpnia

​Hyper Scape, sieciowe battle royale od Ubisoftu, kończy otwartą fazę testów już za kilka dni, 2 sierpnia. Błędów zapewne nie znaleziono zbyt wiele, ponieważ Ubisoft potwierdził, że pełna wersja ukaże się już nieco tydzień później, 11 sierpnia. Wtedy zacznie się pierwszy sezon zmagań w grze.

Pierwszy sezon otrzymał tytuł The First Principle. Jak na współczesną grę sieciową przystało, oznacza dostęp do płatnej przepustki sezonowej. W ramach zdobywania doświadczenia odblokujemy kolejne elementy kosmetyczny i inne bonusy. System jest dobrze znany z Fortnite czy też z Apex Legends.

Wraz z pełną wersją w grze pojawią się także nowe treści, w tym karabin Dragonfly na średnie dystanse, a także gadżet - Magnet - służący za swego rodzaju pułapkę. Tym samym liczba broni i gadżetów w arsenale powiększy się do 11 w każdej z tych dwóch kategorii. Jest w czym wybierać.

Reklama

Jest też promocja. Jeśli zagramy lub obejrzymy transmisję z gry od dzisiaj do 3 sierpnia, otrzymamy 600 Bitkoron, służących za wewnętrzną walutę w grze. Sama przepustka sezonowa będzie kosztowała 950 Bitkoron, więc samo sprawdzenie otwartej bety pozwoli zdobyć większą cześć tej kwoty.

Jako główne cechy gry Ubisoft wymienia starcia rozrywające się w stu procentach na terenie futurystycznego miasta, bez pustkowi czy lasów dookoła. Podczas meczów w zakamarkach mapy znajdujemy nie tylko kolejne bronie, ale także umiejętności, które mogą zmienić losy potyczki.

Pewną różnorodność ma także zapewniać fakt, że rolę morderczej burzy - czy też chmury gazu - do ograniczania rozmiarów mapy pełnią tutaj... odpadające regiony całego miasta. Poza tym jest jednak dość standardowo - walczymy na coraz mniejszym terenie, co wymusza finałową konfrontację.

Jak na darmowy tytuł przystało, nie może zabraknąć także mnóstwo dodatków kosmetycznych, a także podziału na sezony zmagań. Deweloperzy już teraz zapewniają, że zamierzają wprowadzać mnóstwo nowości w obu tych aspektach: zarówno kosmetycznych dodatków, jak i treści sezonowych.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy