Reklama

Ogromny sukces nowego kanału AGO Esports

​AGO Esports to polska organizacja esportowa, która połączyła siły z Tomaszem "Gimperem" Działowym - jednym z największych YouTuberów na polskiej scenie, którego działalność do dziś łączy się ze światem gier. YouTuber został prowadzącym programu i ambasadorem marki AGO.

Celem kanału AGO jest odczarowanie wizerunku "typowego gracza", nerda w okularach. Gracz to osoba, która... gra w gry, a jednocześnie często uprawia sport i jest aktywna zawodowo.

Gracz nie musi spędzać całego dnia przed komputerem lub konsolą do gier. Gracz to bardzo często aktywna osoba, mająca pasje sportowe i udzielająca się życiowo w różnych obszarach. Graczem jest prezes banku, który rywalizuje ze swoim synem grając w FIFĘ. Graczem jest pracownik korporacji, który w drodze do pracy gra na telefonie. 

Reklama

Program skierowany jest do graczy. Bez żadnych podziałów. Kanał AGO ma pokazać, że graczem może być każdy.

AGO Esports wraz z Tomaszem "Gimperem" Działowym w niecałe 24 godziny od premiery kanału zgromadzili 85 000 subskrybentów. Natomiast pierwszy odcinek został obejrzany ponad 100 000 razy. Kolejne epizody show mają być publikowane regularnie, w każdy czwartek o 17:00. Głównym motywem przewodnim kolejnych odcinków będzie rywalizacja Prowadzącego z gośćmi programu, ale każdorazowo pojawiać się będą odniesienia do aktualnej sytuacji drużyny esportowej AGO.

W Gnieździe Jastrzębi zobaczymy profesjonalnych zawodników, celebrytów, sportowców oraz influencerów. Uczestniczy będą konkurować między sobą w zadaniach skupionych wokół świata gier. Za produkcję treści i prowadzenie kanału odpowiada agencja VIDMO założona pół roku temu przez YouTubera. On sam również nadzoruje produkcję, tak, by była spójna ze wspólnie podjętą wizją.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: AGO Esports
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy