Ogromny sukces nowego kanału AGO Esports
AGO Esports to polska organizacja esportowa, która połączyła siły z Tomaszem "Gimperem" Działowym - jednym z największych YouTuberów na polskiej scenie, którego działalność do dziś łączy się ze światem gier. YouTuber został prowadzącym programu i ambasadorem marki AGO.
Celem kanału AGO jest odczarowanie wizerunku "typowego gracza", nerda w okularach. Gracz to osoba, która... gra w gry, a jednocześnie często uprawia sport i jest aktywna zawodowo.
Gracz nie musi spędzać całego dnia przed komputerem lub konsolą do gier. Gracz to bardzo często aktywna osoba, mająca pasje sportowe i udzielająca się życiowo w różnych obszarach. Graczem jest prezes banku, który rywalizuje ze swoim synem grając w FIFĘ. Graczem jest pracownik korporacji, który w drodze do pracy gra na telefonie.
Program skierowany jest do graczy. Bez żadnych podziałów. Kanał AGO ma pokazać, że graczem może być każdy.
AGO Esports wraz z Tomaszem "Gimperem" Działowym w niecałe 24 godziny od premiery kanału zgromadzili 85 000 subskrybentów. Natomiast pierwszy odcinek został obejrzany ponad 100 000 razy. Kolejne epizody show mają być publikowane regularnie, w każdy czwartek o 17:00. Głównym motywem przewodnim kolejnych odcinków będzie rywalizacja Prowadzącego z gośćmi programu, ale każdorazowo pojawiać się będą odniesienia do aktualnej sytuacji drużyny esportowej AGO.
W Gnieździe Jastrzębi zobaczymy profesjonalnych zawodników, celebrytów, sportowców oraz influencerów. Uczestniczy będą konkurować między sobą w zadaniach skupionych wokół świata gier. Za produkcję treści i prowadzenie kanału odpowiada agencja VIDMO założona pół roku temu przez YouTubera. On sam również nadzoruje produkcję, tak, by była spójna ze wspólnie podjętą wizją.