Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata esportu
Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata esportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.
Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności esportowej.
Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content. MediaCom zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym od 2014 roku; od kilku miesięcy po wygranym przetargu jako jedyna agencja mediowa tego koncernu zajmuje się strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów na wszystkich rynkach na świecie.