Reklama

Reklama

Organizacja 100 Thieves z nowym partnerem biznesowym branży samochodowej

​Sport elektroniczny coraz częściej, w sposób płynny przeplata się z innymi branżami. Dowodem na to jest zawarcie kolejnego partnerstwa między amerykańską organizacją 100 Thieves, a marką samochodów osobowych z siedzibą w Japonii - Lexusem.

100 Thieves to organizacja założona w 2017 roku przez Matthew Haaga, znanego w sieci pod pseudonimem "Nadeshot". Amerykanin to jeden z najbardziej rozpoznawalnych graczy serii Call of Duty i były profesjonalny zawodnik ekipy OpTic Gaming, w barwach której rywalizował w latach od 2009 do 2015 roku.

Organizacja 100 Thieves z siedzibą w Los Angeles posiada dywizje w takich produkcjach esportowych jak League of Legends, Fortnite, Call of Duty: Warzone czy coraz popularniejszym ostatnio Valorancie.

Oprócz inwestycji w sport elektroniczny, 100 Thieves tworzy swoją markową odzież, kierowaną i dedykowaną do graczy komputerowych. Coraz częściej brand ten traktowany jest jako firma z segmentu premium.

Reklama

W 2021 roku, amerykańska organizacja poszerzyła liczbę swoich partnerów biznesowych, poprzez podjęcie współpracy z takimi firmami jak AT&T, Rockstar Energy Drink czy chociażby Cash App. Teraz, do tego grona dołącza pierwsza samochodowa marka - Lexus.

Krótki komentarz do sprawy dodał również Vinay Shahani, wiceprezydent ds. marketingu w Lexus:

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy