Reklama

Organizacja esportowa GODSENT zacieśnia współpracę z producentem baterii GP

​Branża sportu elektronicznego po raz kolejny wykracza poza utarte dotąd schematy. Szwedzka organizacja GODSENT pozyskała nowego partnera. Jest nim znany producent baterii - przedsiębiorstwo GP.

Do tej pory, esport najczęściej przeplatał się z innymi gałęziami, do których zaliczyć można było napoje izotoniczne, marki samochodów, producentów sprzętu komputerowego czy firmy bukmacherskie. Umowa między GODSENT, a GP we wzorcowy sposób wychodzi poza ten szablon.

GODSENT to organizacja, która powstała w Szwecji z inicjatywy profesjonalnego zawodnika Counter-Strike: Global Offensive i jednocześnie legendy zespołu fnatic - Markusa "pronaxa" Wallsten. Przez kilka lat działalności, podmiot zaakcentował swoją obecność również w grach takich jak: PUBG Mobile, League of Legends czy Call of Duty.

Reklama

Współpraca między wspomnianymi dwoma podmiotami niesie ze sobą kilka skutków. Siedziba organizacji GODSENT zlokalizowana w Malmo otrzyma nazwę sponsora tytularnego - GP Godsent Gaming Center. Producent baterii zagości również na odzieży meczowej Szwedzkiej organizacji. Oprócz tego, w mediach społecznościowych ma pojawić się szereg kampanii promocyjnych.

"GODSENT jest dla nas idealnym partnerem pod wieloma względami. Umożliwiają nam dotarcie do dużej grupy młodych odbiorców, a także chcą przyłączyć się do naszej misji, by gry były dostępne dla wszystkich, niezależnie od poziomu umiejętności czy płci" - stwierdził dyrektor marketingu GP Batteries - Malin Torberntsson.

Dla tego producenta baterii jest to pierwszy krok postawiony w branży esportowej. Warto jednak zaznaczyć, że kilka miesięcy temu, konkurencyjne przedsiębiorstwo słynące z produkcji baterii - Energizer zacieśniło współpracę z organizacją The Chiefs.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy