Reklama

Organizacja SK Gaming z nowym partnerem branży telefonicznej

​Okres wakacyjny sprzyja zawieraniu wszelkich partnerstw i współprac między organizacjami esportowymi, a innymi markami, które silniej zaistnieć chcą w świecie gier komputerowych. Jedną z najświeższych kooperacji jest połączenie sił organizacji SK Gaming z przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym i telefonicznym - Motorola.

SK Gaming to jedna z wiodących organizacji esportowych założona w 1997 roku w Niemczech. Pierwotnie utworzona przez grupę przyjaciół, których połączyła miłość do gier. Marka, której przyświeca dewiza "Gaming is Believing" posiada już wiele sukcesów i tytułów w przeróżnych produkcjach esportowych.

SK posiada dywizje w grach takich jak: Rocket League, FIFA, Clash Royale, League of Legends, Brawl Stars czy chociażby w najpopularniejszej grze piłkarskiej na rynku - FIFIE.

Motorola wesprze wspomnianą organizację nie tylko w dwóch wymienionych grach na urządzenia mobilne, a więc w Clash Royale i Brawl Stars. Wsparcie dostaną także twórcy treści, pojawią się również specjalne kampanie w mediach społecznościowych, będące pokłosiem tej kolaboracji.

Reklama

"Uniwersum gier jest ogromny, a poza nim dominują stare stereotypy. Dzisiejsza historia gier kształtowana jest przez młodych, wysportowanych i ambitnych ludzi, którzy swoje hobby zamieniają w zawód. Możliwości technologiczne łączą i inspirują graczy na całym świecie, tworząc społeczność nowości, świeżości, w której każdy jest akceptowany i mile widziany" - stwierdził Chong-Won Lim, Dyrektor Marketingu w Motorola Germany.

Według oświadczenia prasowego, współpraca między SK Gaming, a przedsiębiorstwem z branży telefonicznej ma potrwać półtora roku.

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama