Overwatch 2 - Blizzard planuje zmiany do Battle Passa i monetyzacji
Wygląda na to, że feedback graczy dotyczący monetyzacji Overwatcha 2 dotarł wreszcie do Blizzarda. W odpowiedzi na krytykę fanów deweloperzy zapowiedzieli swoje plany na przyszłość.
Monetyzacja Overwatcha 2 od samej premiery wzbudzała bardzo dużo wątpliwości wśród weteranów gry. Sam Battle Pass to oczywiście najbardziej łagodny dodatek do tego tytułu i solidna, sprawdzona przez innych deweloperów atrakcja. Dla wielu graczy karnet bojowy funkcjonuje jako dodatkowa motywacja do regularnego logowania się i okazjonalnego grania nawet kilku krótkich meczów.
Po roku od premiery Overwatcha 2 widać już jednak poważne problemy z monetyzacją gry. Największym z nich zdaje się fakt, że nawet najbardziej oddani Blizzardowi fani stracili możliwość odblokowywania większości skinów. Najbardziej atrakcyjne przedmioty kosmetyczne trafiają do sklepu i trzeba płacić za nie prawdziwymi pieniędzmi.
Miarka przebrała się w nowym sezonie, którego główną bohaterką w większości materiałów promocyjnych była Moira w skinie Lilith. Crossover z Diablo 4 podekscytował wielu fanów i zachęcił do gry. Kiedy okazało się jednak, że nowy skin można odblokować wyłącznie kupując wyceniony na 40 dolarów zestaw, część z nich od razu wróciła do swoich wcześniejszych zajęć.