Overwatch 2 wśród bestsellerów Steama. Wydarzenie Le Sserafim przynosi sukcesy
Czyżby Overwatch 2 miał wreszcie rozpocząć długo wyczekiwany comeback? Statystyki Steama sugerują, że trwające wydarzenie Le Sserafim cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.
Do tej pory przygoda Blizzarda ze Steamem nie wyglądała najlepiej. Niedawno na platformie Valve zadebiutowało Diablo 4. Niektórzy byli już sfrustrowani faktem, że Blizzard próbuje zachęcić ich do ponownego zakupu tej samej gry. Część graczy zdecydowała się jednak na zajrzenie na Steama i sądząc po mieszanych recenzjach Diablo 4, nie był to najlepszy pomysł.
Wcześniejszy debiut Overwatcha 2 na Steamie był jednak zdecydowanie większą katastrofą. Niedługo po anulowaniu większości zawartości PvE sequel trafił na nową platformę i stał się ofiarą review bombingu. Na Steamie wystawionych jest w rezultacie ponad 200 tysięcy recenzji i tylko 11% z nich jest pozytywna.
Blizzard najwyraźniej znalazł wreszcie sposób na zainteresowanie nową zawartością większą liczbę graczy. W Overwatchu 2 trwa właśnie wydarzenie we współpracy z Le Sserafim, bardzo popularnym zespołem k-pop. Razem z teledyskiem do Perfect Night, nowego utworu Le Sserafim, do gry trafiły skiny do Brigitte, Kiriko, Sombry, Tracer i D.Vy.
Jak zauważył ostatnio jeden z użytkowników Reddita, event ten zapewnił Overwatchowi 2 sporo popularności. Co ważniejsze z kolei dla Blizzarda, fakt ten przekłada się na dochód. Sequel znajdował się ostatnio na siódmym miejscu najbardziej dochodowych produkcji, zajmując honorowe miejsce obok Baldur’s Gate 3 czy wydanego ostatnio Ark: Survival Ascended.
Do zwiększonej popularności Overwatcha 2 przyczynić mogły się również trwające Mistrzostwa Świata. BlizzCon, hype wokół sceny esportowej i wielki powrót tak znanego turnieju zapewne zachęciły niektórych, aby sprawdzić zawartość nowego sezonu.