Reklama

Overwatch League podpisuje wieloletnią umowę z Fanatics

​Kolejny rok, kolejne przedsięwzięcia. Do rozpoczęcia drugiego sezonu pozostały nam już tylko trzy miesiące, co nie oznacza, że Blizzard postanowił zatrzymać się i zacząć odliczać dni.

Kilka dni temu Overwatch League podpisał umowę z potężną firmą, która zajmuje się sprzedażą koszulek i gadżetów m.in. w NBA, MLB i NHL. Fanatics ostatnio ogłosiło również swój 10-letni kontrakt z NFL, jednak ich ambicje wydają się sięgać znacznie dalej. Kontrakt z Overwatch League to pierwsze zaangażowanie się Fanatics w świat esportu.

Nie poznaliśmy oczywiście żadnych konkretnych liczb odnośnie tego przedsięwzięcia. Blizzard ogłosił jednak, że Fanatics będzie zajmował się sprzedażą koszulek oraz gadżetów z Overwatch League. Mają dokonać tego nie tylko za pomocą swojej aktualnej, istniejącej już platformy, ale również nowego, globalnego urządzenia, które powstanie w  przyszłości. Firma zajmie się również sprzedażą swoich produktów podczas turniejów LAN-owych. Kontrakt wejdzie w życie jeszcze przed rozpoczęciem drugiego sezonu Overwatch League 14 lutego.

Reklama

Kontrakt z Fanatics to następny przykład skuteczności Overwatch League oraz imponującej biegłości, z jaką rozgrywki podpisują kolejnych sponsorów. Chociaż gra Blizzarda istnieje już na rynku od dobrych kilku lat, Liga jeszcze niedawno zamknęła swój pierwszy, inauguracyjny sezon.

W tak krótkim czasie udało im się osiągnąć rzeczy, które jeszcze niedawno nie śniły się niektórym osobom pracującym w esporcie. Wygląda również na to, że na następny rok dla Overwatch League może wyglądać nawet lepiej niż aktualny.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Overwatch League
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy