Paco Rabanne partnerem EPIC League
Słynny dom mody i producent perfumów - Paco Rabanne został ogłoszony siódmym partnerem EPIC League - rozgrywek w DOTA 2. Pojawienie się tego typu przedsiębiorstwa w esporcie nie jest jednak wielkim zaskoczeniem. To kolejna z wielkich firm, która pojawia się w tej branży.
Esport z roku na rok rozwija się w coraz szybszym tempie. Znane marki na całym świecie z coraz większą ochotą angażują się w wydarzenia esportowe czy w sponsoring poszczególnych organizacji. Jeszcze kilka lat temu zaangażowanie się marki, która znana jest niemal każdemu zjadaczowi chleba była nie lada wydarzeniem w środowisku.
Teraz to się już zmieniło. Wynika to z rosnącego potencjału branży elektronicznej. Do sponsorów drużyn należą między innymi tak znane koncerny jak Red Bull, Audi czy Mercedes. Teraz w sponsoring rozgrywek w League of Legends zaangażowała się słynna marka perfum.
Media obiegła wiadomość, że Paco Rabanne Invitus jest siódmym sponsorem rozgrywek EPIC League w DOTA 2. Firma założona przez francusko-hiszpańskiego projektanta mody będzie chciała na szeroką skalę współpracować z organizatorem esportowych zawodów.
Na temat tej współpracy wypowiedział się jeden z włodarzy EPIC League - Sergey Barkudaryan. - Jednym ze wskaźników dynamicznego wzrostu branży e- sportowej jest zainteresowanie największych firm z zupełnie innych dziedzin.
Dziękujemy Paco Rabanne za zaufanie we wdrażaniu tej przełomowej współpracy i cieszymy się, że możemy pomóc tak żywej marce komunikować się z odbiorcami e-sportu - przyznał przedstawiciel ESforce Holding. To właśnie ta firma odpowiedziana jest za kampanię reklamową między dwoma stronami.
Aktualnie rozgrywki EPIC League są w drugiej części drugiego sezonu. Osiem formacji DOTA 2 walczy o główną nagrodę, jaką jest 200 tysięcy dolarów. O tytuł walczą tak uznane organizacje jak Virtus.pro czy Natus Vincere.