PKO BP Ekstraklasa Games: Podczas finałów ogłoszono nowy projekt "Z KFC możesz więcej"
W miniony weekend odbyły się finały rozgrywek PKO BP Ekstraklasa Games w FIFA 22. Jednym z elementów wydarzenia było przedstawienie projektu partnera rozgrywek - KFC. Marka, która od lat jest obecna w gamingu i esporcie, tym razem zamierza pomóc wyróżniającym się zawodnikom w rozwijaniu swoich umiejętności.
Kolejny sezon wirtualnych zmagań ekstraklasowych zespołów dobiegł końca. Po finałowym weekendzie poznaliśmy mistrza, którym został Kacper “furman" Furmanek reprezentujący barwy Lecha Poznań. Wszystkich czeka zasłużony odpoczynek i przygotowania do kolejnej edycji na najwyższym poziomie krajowych rozgrywek. Kiedy jednak dla wielu sezon właśnie się zakończył, dla dwóch czołowych zawodników z kategorii open, otwierają się nowe możliwości, dzięki projektowi marki KFC.
Podczas finałów ogłoszono projekt #GameOnKFC “Z KFC możesz więcej", którego twarzami zostali Dominik “PanNeyPL" Panek oraz Piotr “Pontonix" Szczepanik. Marka, która od lat wspiera rozgrywki Ekstraklasa Games, postanowiła wesprzeć dwójkę wyróżniających się zawodników w dążeniu do sięgania po najwyższe cele na wirtualnych boiskach.
W ramach projektu zawodnicy będą mogli liczyć na wsparcie sprzętowe, komunikacyjne oraz na szereg wyzwań przygotowanych z udziałem najbardziej rozpoznawalnych twórców internetowych ze świata gry FIFA. Zawodnicy mają już swoje spersonalizowane wirtualne karty oraz dedykowane koszulki. Teraz czeka ich ciężka praca, podczas której będą otoczeni profesjonalną opieką sponsora projektu - KFC.
Marka nie zapomniała również o fanach, którzy mogą dołączyć do dedykowanego serwera Discord projektu #GameOnKFC. Na platformie będzie możliwość śledzenia poczynań PanNeya i Pontonixa, ale również wzięcia udziału w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami oraz podejmowania wyzwań przygotowanych dla społeczności.
Marka KFC dzięki wieloletniej obecności w obszarze gamingu i esportu posiada ugruntowaną pozycję jako globalny ambasador tych szybko rozwijających się dziedzin. Poza działaniami wokół gry FIFA, należy również wspomnieć o zaangażowaniu m.in. w rozgrywki Counter-Strike: Global Offensive - sponsoring transmisji Mistrzostw Świata w najpopularniejszą strzelankę czy też kreatywne aktywacje jak “KFC na mapach CS:GO" za które marka otrzymała liczne wyróżnienia podczas konkursów marketingowych.