Polska Liga Esportowa: PGE pozostaje sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej i Superpucharu
PGE Polska Grupa Energetyczna i Polska Liga Esportowa (PLE) przedłużają współpracę. Nowy sezon PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej wystartował 28 lutego.
W ramach nowej umowy PGE będzie partnerem tytularnym dwóch kluczowych wydarzeń: PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej oraz Superpucharu. Współpraca zakłada także promocję profesjonalizacji esportu i jego popularyzację jako zawodu przyszłości.
Dzięki dotychczasowym wspólnym działaniom dwóch firm udało się przenieść wzorce ze świata sportu do branży esportowej. W ubiegłym roku współorganizowane przez PLE i PGE wydarzenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem - nie tylko graczy czy kibiców, ale też osób, które na co dzień nie mają styczności z esportem. Niekonwencjonalna forma PGE Superpucharu, który odbył się na nadbałtyckiej plaży, przyciągnęła na wydarzenie całe rodziny.
W ubiegłym roku przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej i PGE wspólnie wypracowali zasady Centralizacji Praw Sponsoringowych (CPS). CPS to umowa, która wprowadziła innowacyjne rozwiązania w polskim esporcie i pozwoliła na uregulowanie zależności między Polską Ligą Esportową, a grającymi w niej organizacjami. Stanowi kolejny krok na drodze profesjonalizacji rywalizacji graczy i uzyskania przez nich stabilnych źródeł dochodu.
PGE Dywizja Mistrzowska Polskiej Ligi Esportowej rozpoczęła się 28 lutego. Rozgrywki można śledzić na antenie Polsat Games oraz na kanałach PLE na Twitch TV oraz YouTube.
W rywalizacji bierze udział 12 drużyn: MAD DOG'S PACT, M1 GAMING, Team ESCA Gaming, Creative AVEZ, Izako Boars, Sioguns Esports, PGE Turów Zgorzelec, Ungentium, Wisła All in Games Kraków, IMPRESSION, Project Gorillas oraz Illuminar Gaming. Platformą ich zmagań jest gra Counter Strike:Global Offensive.