Polska transmisja BLAST Premier Spring Final 2022
Gam3rs_x ponownie dostarczy esportowych emocji - przed nami finały wiosennego sezonu turnieju BLAST Premier. Po ponad dwuletniej przerwie polska transmisja jednego z najbardziej prestiżowych turniejów wraca na kanał Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego.
Zbliżające się zmagania w ramach turnieju BLAST Premier dostarczą wielu emocji polskim fanom, za sprawą drużyn OG i ENCE, które walczyć będą o miano najlepszej drużyny wiosennego sezonu.
Przypomnijmy, że to właśnie ENCE w składzie którego, obecnie mamy dwóch polaków - dycha i hades - dostarczyło wielu niezapomnianych chwil podczas turnieju PGL Major w Antwerpii oraz IEM Dallas. Drugim polskim akcentem jest drużyna OG, w składzie której zagra F1KU, dla której udział w BLAST będzie 3 występem LAN-owym w ciągu ostatniego miesiąca.
Turniej BLAST rozpocznie się 15 czerwca o godzinie 11:00 i potrwa do 19 czerwca, kiedy na godzinę 18:30 zaplanowany jest mecz finałowy. Polska transmisja dla kibiców przeprowadzona będzie na kanale Izaka w serwisie Twitch, a za jej przygotowanie odpowiada Gam3rs_x.
W gronie komentatorów i analityków zasiądą Łukasz ‘Hermes’ Pożyczek, Radek ‘Mad1’ Florkowski, Jakub ‘Swelder’ Grzegorski, Olaf ‘Szeregowy’ Ostrowski, Mikołaj ‘Urf’ Palimąka oraz…. ponownie Filip ‘Paris Platynov’ Kulon! Paris po debiucie w trakcie tegorocznego Majora zaskarbił sobie olbrzymią sympatię widzów, dlatego ponownie usłyszymy go w roli komentatora już w środę około godziny 20 podczas meczu ENCE kontra BIG. Partnerami polskiej transmisji wiosennych finałów są Żabka, Displate oraz XTB.
Warto zaznaczyć, że turnieje produkowane przez BLAST to prestiżowe i doceniane przez fanów esportu wydarzenie, które co roku przed ekrany przyciąga miliony widzów na całym świecie. Ubiegłoroczne jesienne finały zostały okrzyknięte najlepszym wydarzeniem esportowym 2022 roku obok PGL Major w Sztokholmie.
Polska transmisja BLAST Premier to kolejna realizacja Gam3rs_x w tym roku - w maju agencja odpowiedzialna była za przygotowanie transmisji PGL Major Antwerp w ośmiu krajach europejskich w tym, w Polsce. Wówczas, podczas 12 dni meczowych tylko polska produkcja wygenerowała ponad 4,2 mln wyświetleń na żywo i zgromadziła przed ekranami ponad 530 tys unikalnych widzów, co przełożyło się na 1 350 000 obejrzanych godzin.