Porsche Esports Sprint Challenge Poland pozyskało partnera marketingowego
Organizator rozgrywek esportowych Porsche Esports Sprint Challenge Poland świetnie ukazuje, w jaki sposób rozwija się wirtualny motorsport w naszym kraju. Otóż ostatnio pozyskał nowego partnera, który ma pomóc w marketingu.
Simracing w ubiegłym roku zanotował ogromny rozwój. Pomogła w tym pandemia koronawirusa, za sprawą której wielu zawodowych kierowców Formuły 1 lub innych serii wyścigowych usiadło do wirtualnych rozgrywek. Te były transmitowane między innymi przez Eurosport. Za kierownicą usiadł między innymi Robert Kubica i odbiło się to szerokim echem w naszym kraju.
Esportowe wyścigi samochodów lub bolidów stały się bardzo popularną dziedziną gamingu w naszym kraju. Między innymi na fali wzrastającego zainteresowania postanowiono kontynuować rozgrywki Esports Sprint Challenge Poland. Głównym partnerem imprezy została marka Porsche. Runda zasadnicza wystartuje 9 września na platformie iRacing. Jest to zmiana względem poprzednich edycji, gdyż wcześniej używano gry Assetto Corsa.
Organizatorami są bardzo świadome osoby, które pozyskały partnera marketingowego. Jest to firma ESE Entertainment. Według posiadanych informacji, przedsiębiorstwo to ma pomagać w promowaniu wrześniowej imprezy. O całej sytuacji wypowiedział się Jędrzej Stęszewski z ESE Entertainment.