Reklama

Reklama

Puchar Meet at Rift Teamfight Tactics - turniej z atrakcyjnymi nagrodami

​Podczas wydarzenia Displate Meet at Rift odbędzie się turniej w Teamfight Tactics, do którego będą mogli zapisać się wyłącznie uczestnicy imprezy. Dla najlepszych czekają atrakcyjne nagrody przygotowane przez Riot Games oraz partnera technologicznego Logitech G.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, miłośnicy wszystkich gier Riot Games będą mile widziani na wydarzeniu Displate Meet at Rift. Dla fanów strategicznych potyczek w TFT organizatorzy szykują specjalny turniej o nazwie Puchar Meet at Rift Teamfight Tactics, w którym będą mogli wziąć udział wyłącznie uczestnicy imprezy. Aby zapisać się do zawodów należy odwiedzić strefę TFT w sobotę o godzinie 15:00 oraz w niedzielę o godzinie 14:00.

Wszyscy uczestnicy Pucharu Meet at Rift Teamfight Tactics mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Najlepsza czwórka każdego turnieju otrzyma po pięć jajek małych legend, natomiast pozostałe osoby otrzymają Season Pass. Ponadto partner technologiczny wydarzenia Meet at Rift, marka Logitech G, zadba o prezenty niespodzianki dla najlepszych zawodników danego dnia.

Reklama

Czym jest Displate Meet at Rift?

Displate Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal dla miłośników gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich produkcji jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie.

Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w świat wirtualny aby cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej otoczki - historii bohaterów, ich relacji, czy idei. Wydarzenie Meet at Rift da im unikalną okazję aby spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami tego uniwersum.

Gdzie i kiedy?

Meet at Rift odbędzie się w dniach 19, 20 oraz 21 sierpnia w EC1 Łódź Hala Maszyn. Wstęp dla wszystkich uczestników będzie darmowy.

Partnerzy wydarzenia Meet at Rift

Partnerem tytularnym wydarzenia została marka Displate producent unikatowych i ręcznie wykonywanych metalowych plakatów, zaprojektowanych w taki sposób, aby ukazywać nasze pasje.

Głównym partnerem imprezy zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada "konto dla graczy", dzięki któremu co miesiąc możesz zdobyć aż 1 380 Riot Points do League of Legends! Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowaliśmy zestaw specjalnych nagród, które szczególnie przypadną do gustu wszystkim graczom - na przykład klawiatury, myszki lub fotele gamingowe a nawet kody cyfrowe do najpopularniejszych konsol. Zdobędziesz je, płacąc mobilnie Kartą dla Gracza - Debit Mastercard.

Partnerem technologicznym wydarzenia została marka Logitech G, producent peryferiów komputerowych spełniających wymagania zarówno przez profesjonalnych jak i amatorskich graczy. W portfolio marki znajduje się kolekcja Logitech G League of Legends inspirowana najpopularniejszą grą esportową na świecie.

Patronami medialnym eventu są Radio ESKA, Polsat Games oraz Interia.

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy