Puma wsparła czeską organizację esportową
Porozumienia pomiędzy organizacjami i markami odzieżowymi nie są już szczególną nowością. Nadal jednak taka korelacja jest dowodem wzrostu jakości esportu jako całego rynku. Teraz skorzystała z tego organizacja Entropiq, z która porozumiała się z Pumą.
Entropiq nie jest projektem posiadającym czołowe formacje w najbardziej znane produkcje typu multiplayer, co najpewniej wynika z faktu, iż działalność rozpoczęła swój byt dopiero w styczniu 2020 roku. Czesi jednak nie próżnują, już mając zakontraktowane formacje w: Counter-Strike-u: Global Offensive, Docie 2, PUBG, FIFIE, Hearthstone'a oraz VALORANTA.
Ta ostatnia sprawia, iż o organizacji jest głośniej w Polsce. Otóż w szeregach głównego zespołu zakontraktowani są Sebastan "NEEX" Trela, a także Michał "molsi" Łącki. Dwaj byli gracze "cs'a" w 2020 roku zdecydowali się obrać nową ścieżkę kariery, licząc na to, iż uda im się w ten sposób osiągnąć zdecydowanie więcej, niż miało to miejsce podczas walki na mapach shootera od Valve.
Teraz Polacy, jak również i inni zawodnicy Entropiq, będą korzystać z profesjonalnej odzieży. Czeski esportowy klub porozumiał się z Pumą, która została sponsorem projektu. Efektem korelacji jest stworzenie ubrań dedykowanych graczom. To nie pierwszy tak znany współpracownik organizacji. Już wcześniej na liście pojawił się m.in. McDonald's.
Wracając do Pumy, na jej temat wypowiedział się Jan Sochor, czyli generalny menadżer marki na wschodnią Europę. - PUMA podąża za światowymi trendami, łącząc sport i esport. Wierzymy, że w obecnym świecie oba światy są powiązane wieloma wspólnymi cechami.
Jestem zaszczycony rozpoczęciem wspólnych działań z organizacją Entropiq, z którą staniemy się częścią gamingowego środowiska w rejonie Czech i Słowacji - na stronie esportne.ws stwierdził Sochor.