Reklama

RESPAWN nowym sponsorem eUnited

​Do świata Call of Duty wchodzi kolejny energetyk.

Wśród sponsorów eUnited, obok Astro Gaming oraz Elgato Gaming, stanie teraz RESPAWN, napój dla graczy, który ostatnio zyskuje sobie coraz większy rozgłos. Powiązany z Razerem RESPAWN to wynik żartu na 1 kwietnia z 2010 roku.

Pozytywny odzew na pomysł będący wtedy wyłącznie dowcipem przekonał Razera, że jest w branży gamingowej miejsce na taki produkt. Powstał tym samym RESPAWN, który teraz konkuruje z kilkoma innymi markami, jak chociażby potężny G FUEL.

Jak to zwykle bywa w przypadku takich ogłoszeń, obie strony podchodzą do tematu bardzo entuzjastycznie i obiecują ciekawy efekt nowej współpracy. Na dobry początek RESPAWN ma sponsorować nadchodzącą serię materiałów eUnited. Bardzo możliwe, że ma to coś wspólnego z ich serialem dokumentalnym Call of Duty, The Ascent.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy