Reklama

Rocket League otwiera esportowy sklep

​Konkretniej, wprowadza go w następnej aktualizacji, która trafi do gry już 16 kwietnia.

Podążając za pomysłami, jakie przez ostatnie lata miały organizacje odnośnie wspierania swoich scen esportowych, następnym krokiem do przodu Rocket League ma być sklep.
Riot Games wspomina o trwających rozgrywkach w kliencie gry, a w sklepie z mikropłatnościami od dawna dostępne są nie tylko ikonki różnych organizacji, ale również całe skiny do postaci poświęcone konkretnym, legendarnym drużynom.

Overwatch z kolei jeszcze w pierwszym sezonie wprowadził system punktów nagradzających widzów za oglądanie transmisji Overwatch League, które potem można wymieniać na skórki do postaci w barwach ulubionych drużyn.

Reklama

Coraz więcej znajduje się sposobów na kibicowanie swoim faworytom nawet wewnątrz gry, kiedy to my chcemy spróbować swoich sił w rywalizacji.

Rocket League nie chce być gorszy. Już 16 kwietnia do gry trafi sklep esportowy, który prawdopodobnie zostanie przedstawiony z podobnym zamysłem do projektów konkurencji. Scena Rocket League’a jest bardzo rozwinięta, a poziom customizacji samochodów może potencjalnie pozwolić na flagi, skiny czy nawet felgi w barwach ulubionych organizacji.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Rocket League
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy