Reklama

Rocket League rozpoczyna podbój chińskiego rynku

​Popularny tytuł multiplayer może stać się teraz jeszcze bardziej rozpoznawalny. Rocket League został zaakceptowany przez chiński rząd i oficjalnie trafi na tamtejszy rynek.

Po trwającej aż dwa lata fazie beta testów, Psyonix i Tencent wreszcie dostali to, na co pracowali przez ostatni czas. Rocket League został oficjalnie zaakceptowany przez chiński rząd, co oznacza możliwość monetyzacji gry oraz możliwość jej dalszego rozwoju na wchodnim rynku.

Patrząc nawet na sytuację z PlayerUnknown’s Battlegrounds, zarówno w wersji oryginalnej, jak i mobilnej, Chiny są bardzo wpływowym dla deweloperów regionem, który może zadecydować o ich ostatecznym sukcesie. Rocket League na tamtejszy rynek wejdzie jako gra free to play. Bardzo mozliwe, że zobaczymy również większe zaangażowanie w jej scenę esportową przez azjatyckie organizacje.

Reklama

Jeszcze w 2018 roku Edward Gaming oraz Royal Never Give-Up, dwie marki doskonale znane fanom League of Legends, rozpoczęły swoją przygodę z Rocket League. Aktualnie biorą udział w turnieju Rocket League China Online Open, którego pula nagród wynosi w przeliczeniu zaledwie 650 dolarów. W porównaniu do tego, jak scena RL wygląda w Europie czy Stanach Zjednoczonych, są to dla wielu pieniądze niewarte nawet podłączania kontrolera do PC.

Niedługo bardzo wiele może się jednak zmienić. Większe zaangażowanie Chin w Rocket League’a przyniosłoby nie tylko ogromne pieniądze płynące z licznych, dostępnych w grze mikrotransakcji oraz DLC, ale również większą rozpoznawalność. Biorąc również pod uwagę fakt, że w Chinach grę wydaje Tencent, powinniśmy spodziewać się wyłącznie ogromnego sukcesu.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Rocket League
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy