Reklama

Seria Call of Duty sprzedała się już w ilości 400 mln sztuk

​Activision pochwaliło się nie lada osiągnięciem swojej najpopularniejszej serii gier, czyli Call of Duty. Wydawca zdradził, że sprzedano już 400 milionów kopii gier (premium) Call of Duty od czasu premiery pierwszej części w październiku 2003 roku.

Jest to kolejny imponujący kamień milowy uzyskany przez Call of Duty po tym, jak ujawniono, że w Warzone zagrywa się już 100 mln graczy na całym świecie. Firma dostarczyła również kilka interesujących statystyk dla Warzone. Od czasu jego premiery otworzono 26,4 miliarda spadochronów, rozegrano 28,8 miliarda meczów, wskrzeszono 8,1 miliarda członków drużyny, a 8,33 miliarda graczy walczyło w Gułagu.

Popularność Warzone w najbliższej przyszłości może jeszcze gwałtownie wzrosnąć, gdyż już dziś staruje trzeci sezon w tym popularnym shooterze battle royale. W trzecim sezonie możecie spodziewać się nowej mapy, nowej i zbalansowanej broni, nowych operatorów i nie tylko. Fani Zombie również zobaczą zawartość dodatkową.

Reklama

Wracając do osiągnięcia całej serii Call of Duty, przekroczenie bariery 400 mln sprzedanych egzemplarzy pozwoliło wyprzedzić na liście najpopularniejszych serii FIFĘ oraz GTA, które według ostatnich danych pochwalić mogą się wynikami odpowiednio 325 mln i 320 mln.

Do absolutnego szczytu jednak jeszcze trochę brakuje, gdyż seria Mario sprzedała się w ilości przeszło 680 mln sztuk (nie wliczając w to nawet Super Mario, które pochwalić może się wynikiem 354 mln egzemplarzy).

Warto przy okazji odnotować, że najlepiej sprzedającą się odsłoną Call od Duty jest Call Of Duty: Black Ops z wynikiem blisko 31 mln kopii, a bardzo zbliżony rezultat odniosło także Call Of Duty: Modern Warfare 3 (30,97 mln sztuk). Na trzecim miejscu uplasowało się Call Of Duty: Black Ops II z wynikiem 29,5 mln egzemplarzy.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy