Reklama

Sledgehammer przedstawił kolejny sposób na komunikowanie się z graczami

​Fani Call of Duty przecierają oczy ze zdziwienia. Deweloper nowej odsłony serii faktycznie próbuje nawiązać kontakt ze społecznością.

Call of Duty zmagało się z tym problemem od lat. Próbowali interweniować streamerzy, YouTuberzy, pojawiały się jakieś małe protesty, ale nic się nie zmieniało. Ostatnio wystarczającym zaskoczeniem był fakt, że na oficjalnym subreddicie World War II zaczęli pojawiać się deweloperzy, zapowiadając kolejne zmiany.

Teraz kontakt z graczami wkroczył jednak na wyższy poziom. 9 lutego został opublikowany pierwszy SHG Weekly Community Update. Nowy format omawia większość najważniejszych kwestii odnośnie trybu multiplayer i Zombie, podsumowując wszystko materiałami tworzonymi przez społeczność Call of Duty.

Reklama

Na pochwałę zasługuje również fakt, że Sledgehammer wspomniało również o bardziej kontrowersyjnych kwestiach. Niedługo po premierze pierwszego DLC na Reddicie pojawiły się zarzuty w stronę deweloperów sugerujące zmniejszenie doświadczenia zdobywanego podczas trybu wojny. W pierwszym podsumowaniu tygodnia twórcy WWII wspomnieli o tym problemie i zapowiedzieli interwencję.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy