Reklama

Snickers partnerem NBA 2K League

​W ostatnich dniach włodarze NBA 2K League nie próżnowali, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych sponsorów. Jednym z partnerów rozgrywek został Snickers.

Snickers to jedna z przewodnich marek słodyczy na świecie. Firma znana głównie z produkcji batonów jest kolejną, która zdecydowała się dołączyć do esportowego trendu. Włodarze Snickersa mają już na swoim koncie sponsoring w Madden NFL 19 Championship Series oraz Rockel League Championship Series.

Teraz przyszedł czas na kolejne zmagania, jakimi okazała się wirtualna liga NBA. Konsekwencją umowy pomiędzy dwoma podmiotami, która potrwa do końca tegorocznych rozgrywek, jest przede wszystkim segment "Hungriest Player to Watch", w którym przedstawiani będą zawodnicy warci uwagi. Ponadto firma stała się oficjalną czekoladą ligi. Z takiego obrotu spraw zadowolony jest Josh Olken, gdyż liczy on, że wspomniany segment da fanom sporą satysfakcję.

Reklama

NBA 2K League nie zatrzymało się jednak na jednym ogłoszeniu. Kilka dni później włodarze ligi zakomunikowali, iż pozyskali partnera dystrybucyjnego w Chinach, jakim okazało się Tecent, dzięki czemu Chińczycy będą mogli obejrzeć skrócone wersję fazy play-off i finałów zmagań. Zdaniem Brendana Donohue, czyli dyrektora zarządzającego NBA 2K League, jest to kolejny krok w stronę rozwoju ligi, pokazujący także, iż zainteresowanie rozgrywkami regularnie rośnie.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy