Spectre Divide z datą premiery. Konkurent Counter-Strike’a i Valoranta nadciąga!
Spectre Divide, nowa rywalizacyjna strzelanka od studia Mountaintop Studios, weteranów branży, zbliża się wielkimi krokami. Po udanych zamkniętych testach tego FPS-a, deweloperzy wyznaczyli pełnoprawną datę premiery dzieła.
Spectre Divide zaliczy swoją premierę już 3 września. Twórcy otworzą serwery w regionach Europy, Azji i na Pacyfiku, Australii oraz w Stanach Zjednoczonych. Tego dnia od godz. 18:00 polskiego czasu będziecie już mogli zatopić się w świecie nowego taktycznego shootera.
Warto dodać, że wkrótce po debiucie w grze zagości matchmaking rankingowy, prawdopodobnie kilka dni po oficjalnym starcie gry. Wszystkie szczegóły zostaną zaprezentowane przez deweloperów w swoim czasie. Napomknąć też trzeba, że cały postęp z zamkniętych testów Spectre Divide zostanie usunięty. Wszystko zaczniemy więc od nowa.
Wielkie podziękowania dla społeczności od wszystkich tutaj w Mountaintop za pomoc Spectre Divide w osiągnięciu tego momentu. Nasz mały, niezależny zespół zobowiązał się do dostarczenia zabójczej gry, którą pokochacie, czyniąc ją lepszą z każdym wydaniem.
Ta gra to list miłosny do entuzjastów strzelanek taktycznych i mamy nadzieję, że poczujecie wszystkie specjalne akcenty troski i uwagi. Premiera to dopiero początek! - piszą producenci tytułu.
To rywalizacyjna strzelanka taktyczna rozgrywana w wariancie 3 vs 3. Dzieło utrzymane jest w komiksowej stylistyce graficznej inspirowanej światem anime znanym z lat 90. ubiegłego wieku. Rywalizujemy na specjalnie zaprojektowanych do tego mapach. Twórcy zaserwowali nam dosyć szeroki arsenał postaci wyróżniających się unikalnymi zdolnościami w walce (podobnie jak w Valorancie).
Unikalną mechaniką oferowaną przez Spectre Divide jest Duality, czyli możliwość sterowania dwoma postaciami naraz. Dowolnie możemy przemieszczać się między naszymi bohaterami, co wzmaga warianty taktyczne i zmusza graczy do kreatywnej rozgrywki.
Spectre Divide zbliżony jest pod względem gunplayu czy pozostałych mechanik do VALORANTA. Sporo podobieństw odnaleźć można też w konfrontacji do Counter-Strike’a. Zamknięte sierpniowe testy mogą zwiastować spory sukces studia Mountaintop. W szczycie brało w nich udział ponad 20 tys. graczy, a warto wspomnieć, że nie wszyscy otrzymali dostęp do gry.
Wspomniane kilkukrotnie studio składa się z byłych deweloperów takich producentów jak: Naughty Dog, Blizzard Entertainment, Riot Games, Respawn Entertainment czy Bungie.