Start beloud - agencji gamingowej dla generacji Z
Na Warszawskim Powiślu wystartowała nowa agencja gamingowa z celem tworzenia innowacyjnych kampani marketingowych skierowanych do post-milenialsów. W planach firmy znajduje się kreacja autorskich treści gamingowych, muzycznych oraz sportowych z naciskiem skierowanym na rozrywkę.
Pierwszym produktem beloud jest turniej gamingowy przeznaczony dla graczy amatorskich i semi-pro. Start wydarzenia przewidziany jest na 18 stycznia a finał turnieju na 24 stycznia. Głównymi założeniami rozgrywki jest walka o nagrody, niestandardowa interakcja z graczami i kibicami oraz rywalizacja fair play.
Prezesem organizacji jest Jakub Szumielewicz, który w przeszłości odpowiadał za sukcesy komercyjne takich przedsięwzięć jak organizacja esportowa x-kom AGO, klub sportowy Legia Warszawa, a wcześniej związany był z marką L’oreal Paris. Grono wspólników zasila m.in. znany z wcześniejszych projektów realizowanych przez Jakuba Szumielewicza, Bartosz Jabłoński, który to w beloud pełnić będzie funkcję dyrektora kreatywnego. W nowopowstałym zespole znaleźli się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym ze sportu, muzyki, gamingu i esportu.
W gronie pierwszych klientów beloud znaleźli się x-kom AGO, ROGUE, kanały YouTube Full Focus i Foot Truck, portale internetowe Meczyki.pl i PPE oraz twórcy transmitujący gry na platformie Twitch.
Działania agencji oraz organizowane turnieje można śledzić na stronie beloud.gg oraz social mediach.