Reklama

Strzelanka Crucible od Amazonu wraca do wersji beta

​Nie wystarczy być jedną z największych firm na świecie, by wiedzieć, jak produkować gry wideo. Sieciowa strzelanka Crucible - finansowana przez Amazon - okazała się być tak wielkim niewypałem, że zdecydowano się... cofnąć jej premierę. Twórcy wracają do fazy beta i szykują szerokie zmiany.

Darmowa produkcja nie miała zbyt udanego startu i zaraz po premierze znacząco spadła na liście popularności, nie przebijając się do świadomości graczy. Tych wkrótce zaczęło brakować na serwerach, więc deweloperzy zdecydowali się nawet wyłączyć dwa z trzech trybów rozgrywki.

Tytuł, "dostępny" wyłącznie na Steamie (dostępny w cudzysłowie, ponieważ został już usunięty z dystrybucji) nie wyróżniało się niczym specjalnym, łącząc elementy Overwatch, League of Legends, czy też Anthem. Zadaniem graczy była drużynowa rywalizacja przy jednoczesnej walce z potworami.

Reklama

Nie można powiedzieć, że Amazon szczędził wydatków na marketing. Zgodnie z obecną modą zapłacono na przykład popularnym streamerom, by ci grali w produkcję. Taki ruch okazał się bardzo skuteczny choćby w przypadku Apex Legends od EA. W Crucible zbytnio to jednak nie pomogło.

Gra miała sporo problemów. Jednym z głównych zarzutów było długie oczekiwania na dobranie graczy do meczów, co tylko potęgowało się potem przez fakt, że zainteresowanych było coraz mniej. Same serwery także nie były zbyt stabilne, a maksymalna liczba graczy nie przekroczyła nigdy 11 tys.

Wszystko to sprawia, że deweloperzy podjęli teraz decyzję, by cofnąć grę do fazy zamkniętych testów beta, przeznaczoną dla istniejących użytkowników. Raz w tygodniu na serwerach pojawią się deweloperzy, zbierający opinie i uwagi. Wkrótce będzie też można rejestrować się na stronie gry.

Powstaje także specjalna "rada", złożona z użytkowników o różnych umiejętnościach i stylach rozgrywki i właśnie z tą grupą reprezentantów deweloperzy zamierzają współpracować szczególnie ściśle. Kto wie, może dzięki temu wszystkiemu jeszcze coś z tego Crucible będzie.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Crucible
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy