Team Vitality przedstawia z adidasem nowe buty oraz inwestuje pieniądze w Indiach
Współpraca pomiędzy Team Vitality i Adidasem zatacza coraz większe kręgi. Oba podmioty wypuściły bowiem na rynek buty typu sneakers. Tym samym strony potwierdziły przedłużenie współpracy. Ponadto organizacja poinformowała o zainwestowaniu 14 milionów euro w rozwój indyjskiej sceny esportowej.
Adidas już od jakiegoś czasu wspierał francuską organizację, zapewniając ubrania zawodnikom. Organizacja oraz czołowa firma odzieżowa zamierza znacząco przedłużyć współpracę. Pierwszym efektem takiej decyzji jest wypuszczenie na rynek sneakersów, które oprócz logo marki posiadają również barwy kojarzone z esportowym klubem. Na dodatek obuwie nazywa się VIT.01, a cena za parę kształtuje się na poziomie 160 euro.
Specjalnie przygotowany produkt skomentowały obie strony. Zdaniem Fabiena "Neo" Devide'a korelacja jest dowodem na to, że esport to nie chwilowa moda, tylko dłuższy trend. Prezes Vitality wyraził również zadowolenie z faktu, iż obie strony będą dalej prowadziły wspólne działania. W podobnym tonie wypowiedział się również Sylvain Bouches, który we współpracy z organizacją esportową widzi dla Adidasa szansę potwierdzenia, że firma jest czołową w branży sportowej.
To nie jedyne działanie, jakie pojawiło się przy Team Vitality. Mianowicie okazało się, iż francuska organizacja otrzymała od Rewired.GG 14 milionów euro dotacji. Pieniądze te mają zostać przeznaczone na rozwój indyjskiej sceny esportowej, gdzie wspomniany esportowy klub również chce mieć swoje "dojścia". Nie będzie to pierwszy raz, gdy jakaś organizacja szuka kolejnych okazji w Indiach. Wcześniej na taki ruch zdecydowały się bowiem fnatic oraz OpTic Gaming.
Co do Vitality, to nie wiadomo konkretnie, jakie są plany w sprawie prowadzenia inwestycji. Oficjalnie ma ona na celu pozyskania nowych graczy i uruchomienia sieci akademii esportowych. Finalnie nie ma jednak ścisłych projektów zaprezentowanych przez esportowy klub. Kluczem do takiego przedsięwzięcia ma być dalszy rozwój organizacji, by ta stała się wkrótce marką o wartości ponad miliarda dolarów.