Totalizator Sportowy wchodzi w esport na całego
Totalizator Sportowy kontynuuje strategiczną obecność w polskim esporcie. Kolejnym krokiem jest organizacja LOTTO Pucharu Zdobywców Pucharów w Counter-Strike: Global Offensive, w którym zobaczymy topowe polskie zespoły jak AGO Esports czy devils.one. Co więcej, Totalizator Sportowy zapowiada specjalną konferencję prasową dotyczącą przyszłości LOTTO w branży sportów elektronicznych.
Należąca do spółki marka LOTTO została partnerem Game Jam Square - imprezy skierowanej do miłośników Game Dev’u, na której odbędzie się prawdziwy esportowy hit tej wiosny w Polsce - turniej LOTTO Puchar Zdobywców Pucharów w Counter-Strike: Global Offensive. Zmagania będą transmitowane na żywo w internecie, a do udziału w zawodach zaproszono cztery najlepsze polskie drużyny.
Dwie z nich to zwycięzcy kluczowych krajowych lig: Polskiej Ligi Esportowej (AGO Esports) oraz EMP (devils.one). Trzecie zaproszenie przeznaczono dla zwycięzcy GG League, czyli x-kom team. Czwarta drużyna otrzyma dziką kartę na podstawie wyróżniania się w rozgrywkach na przestrzeni ostatniego roku.
Co więcej, właściciel marki LOTTO szykuje dla fanów elektronicznej rozrywki ogromną niespodziankę, która zostanie ogłoszona w trakcie konferencji prasowej w sobotę 27 kwietnia i będzie dotyczyła kontynuacji zaangażowania marki w polski esport.
Nowina nie bez przypadku zostanie ogłoszona na Warszawskim Torze Wyścigów Konnych na Służewcu. To jeden z najpiękniejszych tego typu obiektów na świecie, który od 2008 roku jest pod opieką Totalizatora Sportowego. Czego możemy się spodziewać? Dowiemy się już podczas Game Jam Square.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od wielu lat jest mecenasem polskiego sportu. Spółka wspiera polski sport na kilku poziomach m.in. poprzez przekazanie środków z dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych w formie dopłat z gier liczbowych LOTTO. Przedsiębiorstwo do tej pory przekazał na rozwój polskiego sportu zawrotną kwotę ponad 12 mld złotych.
Spółka będąca od 1994 roku partnerem Polskich Reprezentacji Olimpijskich, za pomocą własnych środków wspiera wybrane organizacje, kluby oraz wydarzenia sportowe, a także prowadzi działania mające na celu wyszukiwanie i szkolenie sportowych talentów. Co więcej, należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO od kilku lat jest także partnerem tytularnym rozgrywek Ekstraklasy, partnerem strategicznym wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, czy chociażby partnerem głównym Polskiej Ligii Koszykówki. Spółka realizuje także projekt Szóstka z LOTTO - współpracę z sześciorgiem wybitnych sportowców, dzięki czemu mają oni możliwość osiągnąć jeszcze lepsze wyniki oraz wzmocnić pozycję polskiego sportu na arenie międzynarodowej.
Ze wsparcia rozwoju polskiego sportu przez Totalizatora Sportowego, przyszedł czas na esport. Ogłoszenie w lutym przez największego mecenasa polskiego sportu wejścia w branżę sportów elektronicznych można traktować jako rozpoczęcie przełomowego okresu dla miłośników wirtualnej rozrywki. Decyzja o zaangażowaniu w esport przez spółkę jest efektem zmian, które aktualnie przechodzi przedsiębiorstwo.
Rozwój firmy motywuje szeroko rozumianą digitalizację, którą możemy zaobserwować poprzez m.in. od niedawna istniejącą na polskim rynku możliwość grania online w najpopularniejsze gry LOTTO, czy uruchomienie przez firmę pierwszego legalnego internetowego kasyna. Już w lutym mieliśmy okazję obserwować pierwsze inwestycje Totalizatora Sportowego w branżę sportów elektronicznych. Wówczas marka LOTTO została partnerem wszystkich transmisji z turniejów organizowanych przez ESL: ESL One, ESL Pro League oraz marcowym Intel Extreme Masters 2019.ze gry mają ukazać się jeszcze w tym roku.