Reklama

Touchdown Hero w e-sportowej wersji mobilnej w lipcu trafi do soft launch-u

​Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, w lipcu skieruje do fazy soft launch e-sportową wersję swojej autorskiej zręcznościowej gry w stylu endless runner - Touchdown Hero.

Polskie studio wraz z amerykańską platformą gier mobilnych Skillz opracują również e-sportowe wersje Solitaire oraz nowego tytułu dedykowanego platformie Skillz - Golf Hero. Dodatkowo Skillz przeprowadzi kampanię marketingową gier, głównie poprzez user acquisition (pozyskiwanie graczy).

Touchdown Hero to gra zręcznościowa, w której gracze przesuwając palec po ekranie, kontrolują bieg zawodnika futbolu amerykańskiego. Ich celem jest zręczne manewrowanie pomiędzy szarżującymi przeciwnikami i pokonanie jak największego dystansu. Tytuł od czasu premiery w 2015 roku, zdobył liczne nagrody i wyróżnienia w sklepach w ponad 100 krajach na świecie. W niecałe trzy tygodnie pobrano go 1 milion razy, do dziś liczba ta wzrosła do 5 milionów. 

Reklama

Cherrypick Games współtworzy ze Skillz kilka projektów, oprócz już wspomnianych, także Solitaire. Globalne wydanie  tytułu w różnych odsłonach jest jednym z najważniejszych celów spółki na rok 2020. Premiera Golf Hero planowana jest w 2021 roku.

Zdaniem prezesa spółki współpraca z tak doświadczonym partnerem w obszarze e-sportu jak Skillz jest gwarancją tworzenia  bardzo dobrych jakościowo projektów, co może przełożyć się na zainteresowanie wśród obiorców. Skillz to amerykańska platforma gier mobilnych, która pomaga deweloperom budować franczyzy o wartości wielu milionów dolarów. Firma każdego dnia organizuje turnieje e-sportowe dla 30 milionów mobilnych graczy na całym świecie i każdego miesiąca rozdaje im nagrody w wysokości milionów dolarów.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy