Reklama

Toyota oficjalną marką BLAST Pro Series Moscow

​Pierwsza impreza BLAST Pro Series W Rosji zbliża się wielkimi krokami. Tym samym organizatorzy turnieju ogłaszają partnerów eventu. Jednym z nich została Toyota.

Dla samochodowej marki nie jest to pierwsza styczność z esportem. W 2018 roku firma była nawet głównym sponsorem rozgrywek w Bangkoku. Zmagania toczyły się w grę Counter-Strike: Global Offensive. Łączna pula nagród turnieju wyniosła 100 tysięcy dolarów. W stawce zmagań znalazły się nawet dwa polskie zespoły - AGO Esports zakończyło walkę na półfinale, natomiast nieistniejące już Team Kinguin odpadło w fazie grupowej rywalizacji.

Teraz Toyota po raz kolejny zawiązała współpracę z organizacją rozgrywek CS:GO. Mowa o BLAST Pro Series, które w 2017 szturmem przejęło scenę. Mimo młodego stażu BLAST to obecnie jedna z najbardziej cenionych firm na rynku, czego dowodem są kolejne miasta zdobywane przez organizatorów. W tym roku włodarze zmagań zaatakowali Rosję, konkretnie przygotowując się do pokazania swojego produktu w Moskwie.

Reklama

Efektem działania obu podmiotów jest włączenie samochodowej marki do transmisji zmagań, w tym kwalifikacji dla regionu CIS, które odbędą się w dniach 10-11 sierpnia. Szerzej cały temat skomentowała Tatiana Khalyavskaya, czyli dyrektor marketingu w rosyjskiej filii Toyota Motor. Jej zdaniem umowa stanowi dobre połączenie, ponieważ fani esportu są otwarci na technologię, a to właśnie ona stanowi rdzeń samochodów marki.

Swoje zdanie dorzucił także Leo Matlock z BLAST Pro Series, który zaznaczył, że Toyota to pierwszy samochodowy współpracownik organizacji. Tym samym Matlock sugeruje, iż BLAST wciąż rozwija esportowy ekosystem, przy okazji zbierając laury również dla siebie samych.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy