Toyota oficjalną marką BLAST Pro Series Moscow
Pierwsza impreza BLAST Pro Series W Rosji zbliża się wielkimi krokami. Tym samym organizatorzy turnieju ogłaszają partnerów eventu. Jednym z nich została Toyota.
Dla samochodowej marki nie jest to pierwsza styczność z esportem. W 2018 roku firma była nawet głównym sponsorem rozgrywek w Bangkoku. Zmagania toczyły się w grę Counter-Strike: Global Offensive. Łączna pula nagród turnieju wyniosła 100 tysięcy dolarów. W stawce zmagań znalazły się nawet dwa polskie zespoły - AGO Esports zakończyło walkę na półfinale, natomiast nieistniejące już Team Kinguin odpadło w fazie grupowej rywalizacji.
Teraz Toyota po raz kolejny zawiązała współpracę z organizacją rozgrywek CS:GO. Mowa o BLAST Pro Series, które w 2017 szturmem przejęło scenę. Mimo młodego stażu BLAST to obecnie jedna z najbardziej cenionych firm na rynku, czego dowodem są kolejne miasta zdobywane przez organizatorów. W tym roku włodarze zmagań zaatakowali Rosję, konkretnie przygotowując się do pokazania swojego produktu w Moskwie.
Efektem działania obu podmiotów jest włączenie samochodowej marki do transmisji zmagań, w tym kwalifikacji dla regionu CIS, które odbędą się w dniach 10-11 sierpnia. Szerzej cały temat skomentowała Tatiana Khalyavskaya, czyli dyrektor marketingu w rosyjskiej filii Toyota Motor. Jej zdaniem umowa stanowi dobre połączenie, ponieważ fani esportu są otwarci na technologię, a to właśnie ona stanowi rdzeń samochodów marki.
Swoje zdanie dorzucił także Leo Matlock z BLAST Pro Series, który zaznaczył, że Toyota to pierwszy samochodowy współpracownik organizacji. Tym samym Matlock sugeruje, iż BLAST wciąż rozwija esportowy ekosystem, przy okazji zbierając laury również dla siebie samych.