Toyota sponsorem esportowego turnieju
Kolejna międzynarodowa firma o uznanej marce zdecydowała się poważniej zaznaczyć swą obecność w esporcie. Tym razem taki ruch podjęła Toyota.
Esport z roku na rok rozwija się zarówno pod względem sportowym, jak i biznesowym. Regularnie bowiem rozgrywki prezentują się coraz bardziej profesjonalnie, a to wpływa na atrakcyjność dla widza oraz potencjalnego sponsora. Wzrost uzyskuje również wartość rynku esportowego, który w najbliższym czasie ma osiągnąć ponad miliard dolarów.
Szereg takowych czynników sprawia, że uznane firmy coraz odważniej inwestują w esport. Na turniejach, a także przy drużynach można bowiem znaleźć loga choćby takich marek, jak Play, Adidas czy Sprite.
Kolejną firmą podejmującą kroki w stronę promocji w esporcie jest Toyota. Mianowicie firma motoryzacyjna kilkanaście dni temu została partnerem turnieju Counter-Strike: Global Offensive, który odbędzie się w Bangkoku. Pula nagród w rozgrywkach wynosić będzie 100.000 dolarów.
Zmagania zostaną rozegrane w dniach 21-25 listopada. Łącznie o zwycięstwo powalczy dziesięć zespołów. Obecnie wiadomo, że do turnieju od Toyoty przystąpią zawodnicy Renegades oraz TyLoo. Szczególnie ta druga drużyna radzi sobie ostatnio przyzwoicie, obecnie z powodzeniem walcząc na FACEIT Major, czyli na jednych z najważniejszych rozgrywek tego roku.
Zapowiedź turnieju:
Patryk Głowacki