Reklama

Twitch: Ninja opublikował nowe logo swojej marki, a fani nie szczędzą krytyki w sieci

​Tyler "Ninja" Blevins to osobowość, o której świat usłyszał pod koniec 2017 roku. Jeden z największych streamerów, a obecnie również ikona szerokiej popkultury pokusiła się o rebranding i publikację całkiem nowego logotypu swojej marki. Estetyka i wykonanie nie spodobało się jednak internautom, którzy teraz nie szczędzą uszczypliwych komentarzy w kierunku tej decyzji.

Popularny Ninja to prawdziwa gwiazda internetu. Streamer w tej branży istnieje już od prawie dekady, ale najwięcej popularności przyniosła mu gorąca produkcja stworzona przez Epic Games, czyli Fortnite. To właśnie w 2017 roku o Blevinsie zrobiło się niewiarygodnie głośno.

Chociaż Amerykanin nie jest już aż tak rozchwytywany jak jeszcze kilka lat temu, nadal pozostaje on jedną z głównych postaci na platformie Twitch. Z wynikiem ponad 17,5 miliona obserwujących, jego panowanie w największym serwisie streamerskim jest nie do podważenia jeszcze przez przynajmniej kilka ładnych lat.

Reklama

Ninja i rebranding. Ogromna fala krytyki spadła na nowy logotyp popularnego streamera

Marka influencera przeszła właśnie rebranding. Ninja w swoich mediach społecznościowych opublikował filmy prezentujące nowy logotyp, pod którym występował będzie od teraz 30-letni celebryta.

Jak widać na klipie - postawiono na prostotę i minimalizm: charakterystyczna spiczasta fryzura w kolorze włosów popularnego twórcy, a pod nią napis "Ninja" z mieszanką cienkich i pogrubionych liter.

Całą kampanię napędza marketingowe hasło: "Same Ninja... new branding", co w wolnym tłumaczeniu możemy rozumieć jako: "Ten sam Ninja... nowa marka". Niestety proces rebrandingu nie poszedł najwidoczniej po myśli 30-letniego Amerykanina. W sieci pojawiło się wiele uszczypliwych komentarzy.

Fani zarzucali nowemu logotypowi brak czytelności, elegancji i zbyt duże podobieństwo do grafiki Twitch Prime’a. Sam projekt spotkał się więc ze sporym napiętnowaniem i nie przypadł do gustu internetowej społeczności.

Na "przemianę" marki "Ninja" w sposób groteskowy zareagowała również amerykańska organizacja esportowa znana jako "Sentinels", publikując na swoim profilu Twitter’owym zmienione logo własnej firmy... Efekt oceńcie sami.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: twitch.tv
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy