Twitch: Ninja opublikował nowe logo swojej marki, a fani nie szczędzą krytyki w sieci
Tyler "Ninja" Blevins to osobowość, o której świat usłyszał pod koniec 2017 roku. Jeden z największych streamerów, a obecnie również ikona szerokiej popkultury pokusiła się o rebranding i publikację całkiem nowego logotypu swojej marki. Estetyka i wykonanie nie spodobało się jednak internautom, którzy teraz nie szczędzą uszczypliwych komentarzy w kierunku tej decyzji.
Popularny Ninja to prawdziwa gwiazda internetu. Streamer w tej branży istnieje już od prawie dekady, ale najwięcej popularności przyniosła mu gorąca produkcja stworzona przez Epic Games, czyli Fortnite. To właśnie w 2017 roku o Blevinsie zrobiło się niewiarygodnie głośno.
Chociaż Amerykanin nie jest już aż tak rozchwytywany jak jeszcze kilka lat temu, nadal pozostaje on jedną z głównych postaci na platformie Twitch. Z wynikiem ponad 17,5 miliona obserwujących, jego panowanie w największym serwisie streamerskim jest nie do podważenia jeszcze przez przynajmniej kilka ładnych lat.