Reklama

Twitch: Nowa moda przyciągnie wielu widzów?

​Co jakiś czas na platformie Twitch.tv pojawiają się nowe trendy. Mowa tu o czynnościach, które wykonują na streamach twórcy i to przyciąga większą grupę widzów. Czasami są to konkretne gry popularne w danym okresie. Najczęściej jednak chodzi o bardziej kontrowersyjne kwestie. Teraz znów mamy do czynienia z nowym rodzajem mody. O co chodzi?

Kończy się 2021 rok, więc jest to dobry czas na różnego rodzaju podsumowania. Na ogólnoświatowym rynku Twitcha był to bardzo trudny okres. Platforma musiała kilkukrotnie aktualizować swój regulamin, by jak najmniejsza grupa osób czuła się niekomfortowo podczas oglądania swoich ulubionych twórców. Wiele słów zostało zakazanych, czasami spotykało się to ze sprzeciwem ze strony samych streamerów. Jednak trendem, który w pewien sposób zdefiniował Twitcha w 2021 roku były transmisje z...basenu.

Grupa kobiet z Amouranth na czele wykorzystywały popularność kategorii "Rozmowy". Owszem, rozmawiały ze swoimi widzami na czacie, ale robiły to w basenie w bardzo skąpych strojach kąpielowych. Twitch bardzo długo zwlekał z jakąkolwiek reakcją. Przez kilka miesięcy zdawał się nie zauważać tego, że "Rozmowy" zostały bardzo mocne poddane seksualizacji.

Reklama

Amazon zdecydował się na dodanie nowej, specjalnej do tego kategorii, by reklamodawcy mogli sami zdecydować, czy chcą pokazywać produkty przy okazji tego typu kontentu. Wpływy finansowe bardzo mocno spadły po tym ruchu, przez co "Amouranth" i inne kobiety bardzo na to narzekały. Okazuje się, że teraz jesteśmy świadkami nowej mody na Twitchu.

W Azji powstał bardzo nietypowy trend. Otóż kobiety przebywające w miejscu, które wygląda jak coś w rodzaju SPA siedzą przed kamerką w stroju kąpielowym. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w tym samym czasie smarują się olejkiem. Jak na razie Twitch nie poruszał tego tematu i zarazem nie zajął oficjalnego stanowiska.

Meta staje się coraz bardziej popularna i można się spodziewać, że w najbliższych dniach podejmie stosowne kroki. Być może powstanie kolejna...olejkowa kategoria. Ale czy to będzie nadal Twitch? Bardziej konserwatywni użytkownicy będą mieli wiele wątpliwości. Prawdopodobnie tego typu moda w najbliższych dniach rozleje się na cały świat i wiele streamerek będzie stosowało ten "trik", by zdobyć kolejnych widzów.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy